Lotte&Babyspiren Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Jeg lurer meg inn her fra bli gravid i håp om å få svar Jeg har stikninger nederst i magen..har IKM på onsdag. kan de bety at jeg er gravid, kan ikke huske at jeg har hatt slike stikninger når jeg har ventet mens før... Håper noen vil svare som kanskje har opplevd det samme..
Fjelljenten Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har prøvd i 4(3) mnd, og hver måned har jeg kjent det samme, som om noe skjer. Det jeg har lest og hørt er at det er eggstokkene som produserer progesteron, og at det kan kjennes som stikninger, men jeg er ikke sikker på hva det har med selve graviditeten å gjøre, men nå sist gang ble jeg ihvertfall gravid :-)
Lotte&Babyspiren Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2010 Kanskje vi ikke snakker om samme type stikninger? Men nå når du ble gravid, kjente du mer mensmuringer da? Jeg sitter her med mensmurringer, litt godt og blandet egentlig..
Fjelljenten Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har kjent litt murringer nå ja innimellom, men ikke akkurat på samme måte som når jeg skal ha mensen... blir kanskje litt vagt å svare... De stikningene jeg har kjent om som jeg har lest er eggstokkene som produserer preogesteron er helt nederst i magen, litt mer mot en side...
snart ♥ Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Jeg kjenner også stikninger og mensmurring. Vet ikke helt hva det er , men husker at jeg hadde dette i begynnelsen av forrige svangerskap også, og at legen sa det var helt vanlig. Så det kan jo være et tegn på at noen er på gang? Jeg kjente det før jeg fikk positiv test.
Lotte&Babyspiren Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2010 Tusen takk for svar! Jeg får krysse fingrene på at jeg også kommer inn her snart. Lykke til videre alle sammen:) <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå