ღLiamGulletღmars-10 Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 synes Alexander passer som mellomnavn til førstenavnet som vi har valgt. Lurer på om det er blitt veldig vanlig med det navnet?....
Blomstersara Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har en følelse av at mange bruker det navnet som mellomnavn for tiden...
Gjest Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Det er jo et standard og vanlig andre fornavn, men iallfall bedre enn Leander og Arctander og Lexander og ja.
M ♥ ♂-2010 Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Jeg synes det er et navn som ikke blir brukt opp, på likhet med Fredrik, Christian, Henrik, Christoffer osv. Fint navn, forøvrig! Liker det best skrevet uten x, Aleksander.
Lala12 Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Alexander-kvoten blir aldri helt tom. Klassisk, evigaktuelt og fint navn.
Gjest Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 Alexander er ihvertfall ikke et særlig spennende navn.
Miranda C Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 Enig med de over. Det blir liksom aldri brukt opp, i likhet med Christian, Fredrik, Magnus, Erik.. Jeg liker best Alexander skrevet sånn. BEDRE enn Leander, Lexander ,Carosander og ''alle de''..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå