Gå til innhold

Hvor mange dager etter el tester dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, fryktelig utolmodig!!! Lurer på når en g-test kan slå ut jeg, er det ikke slik at ikm somregel alltid er 12-14 dager etter el? Jeg fikk positiv el-test på julafta og 1.juledag, så enda er jeg bare 8-9 dpo...

Føles som om det er noe som skjer inni magen min, litt vondter helt nede, jeg trooor det er eggstokkene/livmoren, litt stikkninger på sidene... Også har jeg litt små- ømme pupper, men man merker jo slike ting sååå mye bedre når en er prøver, så jeg tror ikke noe særlig på det :P

At jeg er rar i magen kan jo også skyldes andre ting, siden mannen sliter med omgangssyken nå :S

Andre som er på ca samme plass som meg i syklusen? Når tester dere? Noen symptomer?

Vanskelig å holde seg helt til ikm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det helt på samme måte som du skriver. har selv vert prøvere i over 1 år og er fryktelig leie av at det aldri skjer noe :( er fortsatt ikke gravid men føler at det er ``liv`` i magen, har tatt tesster og er ikke gravid, så tror nok det bare er innbillning, når lyssten er sååå stor så lurer man seg selv med å tro at man er gravid :) hehe... dette har iallefall skjedd flere måneder nå hos meg :) men, er jo ikke sikkert det er likt hos deg, de fleste som kjenner slikt, er fordi de er gravide. lykke til uansett :)

Skrevet

Anbefaler å teste 14 dager etter, tror jeg :) Så om en uke til :)

Enig i at man legger ektra merke til "symptomer" når man er prøvere, så det som vanligvis ville vært pms kan bli til graviditet... Hehe... Venter nå i spenning på å få se hvilken av de det er, har ikm i dag, men ingen mens! ;) Men den kan jo være forsinka... Når har du IKM? Vanlig å ha den ca to uker etter eggløsning... :)

*lykke til* :D

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er fasiten her, ulikt fra merke til merke tror jeg.

På CB sin står det at den kan vise 7 dager etter befruktning, men dette har jeg litt vanskelig for å tro...

Selv testet jeg svakt positivt 2 dager etter IKM med nr 1, og sterkt positiv 1 dag før IKM med nr 2.....

Nå skal jeg smøre meg med tålmodighet til over IKM....bare et problem: jeg vet ikke når IKM er..haha

Skrevet

Ja, det er merkelig hvor mange symptom man kan ha, også viser det seg at man ikke er gravid, det er bare ønsketenkning...

Jeg håååper såklart det er noe der inne, og jeg syns selv jeg har noen symptom, men jeg tør ikke håpe ;-)

Med andremann prøvde vi i 8 mnd før spira satt, så jeg kan vel ikke satse på at det skal klaffe på første forsøk nå, men kjekt hadde det vert =)

Lurer på om jeg skal svi av en test i morgen, men jeg vet jeg burde ventet :P Siden jeg hadde el 1.juledag, så er vel ikm på torsdag-fredag, så jeg burde vel ventet til onsdag med å teste... Men det er vaaanskelig å la være!!! =)

Lykke til alle sammen =)

Skrevet

Prøver på nr 3: Da er vi rimelig likt..Jeg hadde EL på 2.juledag. Spennende. Jeg svir av en test i morgen tidlig jeg!! Er så himla distre om dagene og klønete...er det et gravidtegn?? hahaha

Skrevet

Haha =) Kanskje du kan føre det opp på symptom-lista ;-)

Du må si fra hvordan det går da!! Jeg vet ikke om jeg tør ta i morgen, men klarer nok ikke vente lenger enn til tirsdag tror jeg... Burde ventet enda lenger, det er jo ikke akkurat billig med disse testene!!

Masse lykke til!!! Håper det sitter en spire der inne og klorer seg fast =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...