Gjest Tale30 Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Bare lurer. Her har vi ingen faste rutiner på det, for vi har et knøttelite bad som ikke inviterer til kos og hygge. Det blir mye bæring av baljer og bøtter med vann, så et par ganger i uken ligger vi vel på. Vi skal flytte nå da, så da får vi et herlig bad hvor det skal bades langt mer!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Annenhver dag med begge barna, de er 1 år og 2,5 år. De dagene de ikke bader vasker jeg de med klut bare.
Bunnies by night Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 En gang i uken. De andre dagene vasker vi ører, ansikt, hals, hender, føtter og underliv. Har endel eksem i familien, så greit å være litt skånsom med huden:)
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 Par ganger i uka, eller ved behov. Små barn skal ikke bades så ofte. Ikke bra for huden.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #9 Skrevet 2. januar 2010 en gang i uka. Men noen ganger oftere.
FruTB Skrevet 2. januar 2010 #10 Skrevet 2. januar 2010 Her bades det hver kveld - har blitt en del av kveldsrutinet. Pappan har ansvaret for badingen, og jeg vet at både far og sønn trenger den kvalitetstiden der Er kanskje litt ofte mtp på huden, men vi bruker olje i vannet og bader sjeldent lenge.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 2. januar 2010 #11 Skrevet 2. januar 2010 3 dager i uka:) Mandag, onsdag og fredag er faste bade/dusjedager;)
2 små og en undulat Skrevet 2. januar 2010 #13 Skrevet 2. januar 2010 Min eldste på snart 2 år bader 2 ganger i uka, det har han gjort siden han begynte i barnehagen (august 2009). Før det badet han 1 gang i uka. Andremann på 6 måneder bader en gang i uka. Hvis unga lukter bader jeg dem selvsagt, men det er sjeldent behov for mer enn det dem bader. Når jeg vasker dem med klut vasker jeg dem kun i ansikt og på hender. Begynner jeg å vaske i rumpa hver dag får de sååååååre rumper:/
Gjest Tale30 Skrevet 3. januar 2010 #14 Skrevet 3. januar 2010 Takk for mange svar Mammadamen: Det var din blogg som gjorde at jeg kom på dette spørsmålet. Det var et herlig bilde der av gutten din som fikk kveldsbad, men teksten som sa at pappaen ga ham det daglige badet Det så så koselig ut Vi koser oss vi også med å bade, men det er fryktelig upraktisk å bære alt vannet inn på stua og tilbake til badet etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå