Gå til innhold

En spennede uke :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :-)

Må bare fortelle dette til noen, så da er det vel ingen som er bedre enn dere;-)

Kan vel begynne med "min historie" først:

Jeg ble gravid på første pp i mai 2009, men møstet i uke 7. Det var en helt ubeskrivelig vanskelig tid for meg- det gikk i bølgedaler i mange mnd. Jeg fikk ikke mensen før 6 uker etter, og mistet eggløsningen noen ganger også... PLUSS at mannen min jobbe 2 uker vekke hver mnd, så det stakk en del kjepper i julene også. Det tok også 6 mnd før min sykuls ble normal - fruuuustrerende!!!

Denne mnd. var jeg fast bestemte på at det skulle gå - Både eggløsningen og mannen var der på samme tid:) Jeg gikk også til innkjøp av hostesaft og slavie-te.. JA det skulle bare gå denne gangen!!

Må også legge til at jeg har Clearblue Fertilitetsmonitor og brukt denne to sykluser - er storfornøyd :))))) Begger mnd. har jeg fått 3 dager med høy, 2 dager med MAX og 1 igjen med høy. Sist mnd. var mannen bortreist, så da var det "forjeves", men denne gangen benyttet vi oss godt av disse dagen ;-) he he.

Er 1 eller 2 dag(er) til IKM nå, men føler jeg allerede har fått streke symptomer på at denne gangen har det klaffet:)

Symptomer (!?):

-Ca 10 dager etter EL begynte jeg å før vondt i krosryggen og svake mensen-smerter. Dette har bare forstreket seg de siste dagene.

- har også fått stikninger (som jeg vil si kom fra eggstokkområdene.) Tynne vonde stikk.

-Har også hatt lett ømme pupper (noe jeg aldri pleier å ha) og blodårene begynner å komme tilsyne.

Tok en CB+ i dag og den ble svak pos :))) *krysser, krysser, krysser alt jeg har*

Nå har det seg slik at mannen min er igjen reist på jobb, og kommer ikke før 8 dager, og hvis det viser seg at mine forhåpninger er riktige planlegger jeg å holde det sjult til da :o Det har seg også sånn at han fyller året samme dag han kommer hjem - og ingenting hadde gjort han gladere en å fått en liten spire i presang:) Det hadde vært perfekt!!!!!!

Som sagt ovenfor: jeg motte bare dele dette med noen:)

Klemmer fra en speeeent

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Har du fått svak pos test, blir nok denne bare sterkere og sterkere :-)

Skrevet

Gratulerer såååå mye!!!! =)

Skrevet

Ååå tusen takk, begge to :-) Godt å få det bekreftet av noen andre også...Selvom jeg ikke helt klarer å slippe jubelen ut, helt enda. Nå sitter jeg bare her alene med testen i hånden (har ennå ikke klart å kaste den - må se på den hele tiden) og er i sjokk.

(PS:Ser jeg har glemt en n i "spennende"- går litt fort her i svngene)

Skrevet

Oppdatering fra denne fronten:

Tok en CB+ i dag også..........og resultatet ble positiv, uten tvil :D:D:D:D:D:D:D

Nå spørs det bare om jeg klarer å holde meg til sambo kommer hjem ;-)

Skrevet

Gratulere så mye! :-D

Den beste bursdagsgaven han kan få det!!! Du får sette opp skjult kamera når du "gir han gaven". ;-)

Skrevet

GRATULERER såå mye!!

Jeg vil ogsåååååå!!! :):)

Skrevet

Tuuuusen, tuusen takk ;D

hehe sjult- kamera var ikke dumt. Det må jeg nesten bare få til. Takk for tipset;-)

Det blir nok helt sikkert deres tur også ;) Har jeg fått det til, så skal de fleste lykkes he he ;)) Denne prøvingen er ikke bare, bare - det har vært tunge tider, men dere må bare ikke gi opp ;D

Håper jeg ser dere inne på 1. trimeseter snart, og DET MENER jeg. Jeg unner alle denne følelsen :)

Lykke, lykke til fra meg og minien

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...