trixieee Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Heisann :-) Må bare fortelle dette til noen, så da er det vel ingen som er bedre enn dere;-) Kan vel begynne med "min historie" først: Jeg ble gravid på første pp i mai 2009, men møstet i uke 7. Det var en helt ubeskrivelig vanskelig tid for meg- det gikk i bølgedaler i mange mnd. Jeg fikk ikke mensen før 6 uker etter, og mistet eggløsningen noen ganger også... PLUSS at mannen min jobbe 2 uker vekke hver mnd, så det stakk en del kjepper i julene også. Det tok også 6 mnd før min sykuls ble normal - fruuuustrerende!!! Denne mnd. var jeg fast bestemte på at det skulle gå - Både eggløsningen og mannen var der på samme tid:) Jeg gikk også til innkjøp av hostesaft og slavie-te.. JA det skulle bare gå denne gangen!! Må også legge til at jeg har Clearblue Fertilitetsmonitor og brukt denne to sykluser - er storfornøyd )))) Begger mnd. har jeg fått 3 dager med høy, 2 dager med MAX og 1 igjen med høy. Sist mnd. var mannen bortreist, så da var det "forjeves", men denne gangen benyttet vi oss godt av disse dagen ;-) he he. Er 1 eller 2 dag(er) til IKM nå, men føler jeg allerede har fått streke symptomer på at denne gangen har det klaffet:) Symptomer (!?): -Ca 10 dager etter EL begynte jeg å før vondt i krosryggen og svake mensen-smerter. Dette har bare forstreket seg de siste dagene. - har også fått stikninger (som jeg vil si kom fra eggstokkområdene.) Tynne vonde stikk. -Har også hatt lett ømme pupper (noe jeg aldri pleier å ha) og blodårene begynner å komme tilsyne. Tok en CB+ i dag og den ble svak pos )) *krysser, krysser, krysser alt jeg har* Nå har det seg slik at mannen min er igjen reist på jobb, og kommer ikke før 8 dager, og hvis det viser seg at mine forhåpninger er riktige planlegger jeg å holde det sjult til da Det har seg også sånn at han fyller året samme dag han kommer hjem - og ingenting hadde gjort han gladere en å fått en liten spire i presang:) Det hadde vært perfekt!!!!!! Som sagt ovenfor: jeg motte bare dele dette med noen:) Klemmer fra en speeeent
MiraculixGRAVID Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Gratulerer så mye!!! Har du fått svak pos test, blir nok denne bare sterkere og sterkere :-)
trixieee Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2010 Ååå tusen takk, begge to :-) Godt å få det bekreftet av noen andre også...Selvom jeg ikke helt klarer å slippe jubelen ut, helt enda. Nå sitter jeg bare her alene med testen i hånden (har ennå ikke klart å kaste den - må se på den hele tiden) og er i sjokk. (PS:Ser jeg har glemt en n i "spennende"- går litt fort her i svngene)
trixieee Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2010 Oppdatering fra denne fronten: Tok en CB+ i dag også..........og resultatet ble positiv, uten tvil :D:D:D:D:D:D Nå spørs det bare om jeg klarer å holde meg til sambo kommer hjem ;-)
tregosten Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 Gratulere så mye! :-D Den beste bursdagsgaven han kan få det!!! Du får sette opp skjult kamera når du "gir han gaven". ;-)
Lotte&Babyspiren Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 GRATULERER såå mye!! Jeg vil ogsåååååå!!! :)
trixieee Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2010 Tuuuusen, tuusen takk ;D hehe sjult- kamera var ikke dumt. Det må jeg nesten bare få til. Takk for tipset;-) Det blir nok helt sikkert deres tur også Har jeg fått det til, så skal de fleste lykkes he he ) Denne prøvingen er ikke bare, bare - det har vært tunge tider, men dere må bare ikke gi opp ;D Håper jeg ser dere inne på 1. trimeseter snart, og DET MENER jeg. Jeg unner alle denne følelsen Lykke, lykke til fra meg og minien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå