Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Verken eller for min del. Leander syns jeg er et utrolig puslete/femi guttenavn og Noah er så utrolig mye brukt. Hvis slår opp navnet på statistisk sentralbyrå så går kurven rett til himmels.

Hvis ikke dette er viktig for deg så syns jeg Noah er et veldig fint navn!

Annonse

Noah er nydelig! :) Jeg liker ikke Leander, det er det nye André'', etter min mening. Et navn ''alle'' bare setter på bak, fordi det passer, og det passer til ALT! Ikke pent!

Hvis dere liker begge veldig godt, så er jo Noah Leander en grei komb.

((Men syns allikevel Noah er finest uten Leander bak!!!))

Tusen takk for svar alle sammen :)

Morsomt med både negative og positive kommentarer!

Ja, jeg synes kanskje Leander er blitt veldig mye brukt i det siste.

Men, nå har det seg at jeg bor på bygda, 2 mil fra byen, og her kjenner jeg, eller vet ikke om NOEN som heter Noah :)

Så det er kanskje litt morsomt og fint navn å ha, når man bor på en plass der alle heter Tobias, Thomas, Knut, per, Ola, Mathias, Johannes, og slik.

HI

Annonse

I så fall ville jeg uten tvil valgt Noah! Bor midt i Bergen og vet om x-antall barn som heter det, derfor styrer vi unna...

Hvis du bor på bygda har du kanskje mange fine navn du kan velge i? Jeg syns nesten hver gang jeg har funnet et fint navn, så dukker det opp mange steder. Sikkert fordi man blir bevisst på det. Dritirriterende;) Kanskje jeg skal flytte til bygda ;) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...