stinelin81-3 smågull Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 ... det er jo deilig:) men jeg synes han sover litt i overkant mye nå. født for en uke siden. Våkner når han skal ha mat heldigvis....bæsjer og tisser normalt... men ellers så bare sover han. han var våken i 3-4 timer en kveld her... men etter det har han nesten bare sovet hele tiden. Normalt??
magica og lille tryll ♡ Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Det hørtes veldig normalt ut i mine ører ) Mi lille tryll sov hele tiden i begynnelsen hun også, bare nyt det! Eneste som er viktig å passe på er jo at han får nok mat selvfølgelig. De spiser vel i gjennomsnitt hver 3. time, noen ganger oftere på den tiden. Gratulerer med din lille romjulsgutt )
_Løvemamma_ Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Jenta mi på 17 dager sover også det meste av tiden. Hun har begynt å være litt mer våken den siste uken, mest på ettermiddagene, men det er mest soving og spising det går i. Det er nok helt normalt:)
Sistah*G07*J09* Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 helt normalt begge mine unger har vært noen sove dyr, så de to første mnd var det nesten kjedelig å ha unge. Først nå begynner minste snuppa å bli litt mer med og være mer våken. hun er 2mnd i morgen
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 De 5 første ukene sov min lille hele tiden. Våknet som regel for mat selv, hver 3-4time. Når han først var våken virket han trøtt igjen med engang. Etter det sov han fortsatt veldig mye men var litt mer våken. Sånn er det fortsatt og nå er han 4mnd. Sover mye men har 1-1.5 våkentid mellom lurene. Datteren min var helt annerledes i begynnelsen så jeg tror det er mye som er normalt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå