♥ DAME Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Har nett vasket en jakke som vesla bruker. Måtte vaske den alene. Men maskinen vil ikke sentrifugere. Huff, må jeg klemme ut alt vannet i flere handklær, grrr. Da jeg var singel hadde jeg en billig vaskemaskin, og den var kjempegod. Nå har vi en dritdyr, og den er jo bare rævva.
AneB Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Nei, da må det vel være noe galt med den? Sikker på du ikke har kommet borti knappen for skyllestopp eller noe sånt?
hippopotamus! Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Min er også sånn. Står i bruksanvisningen at det kan skje.
ღBellღ&gulletღ Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Min er aånn hvis det er litt lite klær oppi. Dritt. Veit ikke hvor mange timer jeg har brukt på den maskinen for å få sentrifugerte klær.
♥ DAME Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2010 Fint at det er andre som har det sånn også, hehe. Har ikke kommet borti en knapp. Jeg må sette den på sentrifuge flere ganger, så til slutt går det jo bra. Men kjedelig likevel med all ventingen..
Tipp topp Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 Sånn er vår dyre også. Ringte for å klage, og fikk beskjed om at det var for å beskytte trommelen mot feil belastning. Var det ikke jevn balastning på tommelen gikk ikke sentrifugeringen. Har nå lært at jeg må slenge med et håndkle når jeg vasker feks kun en genser. Da er det ikke noe problem, men fryktelig irriterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå