Gå til innhold

ÆSJ... jeg vil ikke inn hit igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter 2 MA fra sommer 09, og da jeg igjen er gravid kommet til uke 11+4, men har begynt å blø igjen nå... dette tar knekken på meg snart!!!:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff,nei du må ikke inn hit igjen jece.

Vi satser på at spiren klorer seg fast. Jeg har vært mye inne på bim sidene og lest om mange som har blødd under sv.skapet.

Skjønner godt at du er urolig og bekymret og urolig. Slike ting burde man være spart for når man går gravid. Skulle jo bare glede seg i en slik situasjon.

Kontakt lege og be om en UL slik at du kan se hva som skjer. Først da vil du kunne slå deg til ro.

Varm trøsteklem fra meg til deg

Masse lykke til. Krysser fingre og tær for at det går bra.

Skrevet

Det kan godt være at ting er bra alikevel, flere som blør litt under graviditeten. Sjekk med lege, hold deg i ro og masse lykke til!!!

Jeg fikk beskjed av legen om å ligge rolig med beina litt hevet. Verdt tt forsøk, kanskje?

Skrevet

Takk for gode ord begge to:) jeg var så heldig og fikk komme inn på legevakten. Og fikk faktisk høre hjertelyden i dag! så da kommer blødningen antaglig fra et sprukket blodkar, så jeg overreagerte sikkert litt. men etter mine siste to opplevelser så var jeg helt sikker på at dette ikke gikk veien denne gangen heller... Men fikk uansett beskjed om å holde meg i ro i 2-3 dager uten noen anstrengelser så er nok best å roe ned tempo litt...

Skrevet

Så godt og høre at du kom inn et sted og fikk sjekket det!!!!!! Grusom og gå slik og tenke og være bekymret da, særlig med det som du har med deg i ryggesekken fra før.......

Nei, som noen sa over her, vi vil IKKE ha deg inne her igjen, bare når du kommer inn og oppdaterer oss fremover i svangerskapet ditt:)

Sett ned tempo, vær egoist med god samvittighet, og ro deg ned......

Lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...