Gå til innhold

softbag til quinny freestyle?

Anbefalte innlegg

Hadde quinnyen til 1.mann(vinterbarn) og gleder meg til å bruke den igjen.

Forkjellen blir at jeg får vårbarn denne gangen og bagen ble kun brukt i 4 mndr sist pga 1.mann satte seg opp så vi måtte bytte til sportsvogndelen.. Ser for meg softbag til sportsvogndelen dersom nr.2 er like tidlig ute fysisk.

Noen som har forslag til hvilken softbag som kan passe og har god kvalitet? Hva ser jeg etter ved en softbag?? Har en softbag plass til skinnposen når ungen er 5mnd+? Blir isåfall kun til første vinteren.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141202627-softbag-til-quinny-freestyle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en firehjulsquinny som jeg skal ha softbag i. Ut ifra det jeg har sett i butikkene er de fleste softbagger av ganske lik størrelse. Med første mann brukte jeg bag med lammeskinnspose oppi til han var 4 mnd og da begynte det å bli litt trangt synes jeg. Ungene er jo av svært ulik størrelse, så vanskelig å si om det kommer til å passe til en 5 mnds.

Vil nå tørre å påstå at softbager av kjente merker skal være av av god kvalitet. Hadde teutonia sist og den funket bra den. Det viktigsste er jo at den tåler vekten av barnet når den skal bæres feks opp trapper etc.

Ville nok kjøpt en ny for å være på den sikre siden, mer sannsynlig at stroppene holder da. Dessuten koster de jo ikke allverden heller, fra 300,- og oppover.

Ja, planen var jo å bruke lammeskinnsposen på vinteren, altså fra ca 5mnd til 9-10mnd avhengig av hvor lang vinteren blir!

..så dersom det ikke er plass i en softbag, ser jeg ikke poenget med det heller.

Jeg brukte Dreami-bagen sist da jeg fikk vinterbarn, så da var det plass til skinnposen frem til våren.

Jaja, får bare se an hvordan det blir etterhvert, skinnposen er jo litt hard/stiv. Og når fotbrettet er slått helt opp, kan den ikke skli ur av sportsvogndelen heller. Bare så for meg at det blir lunere m softbag!? Vurderer også å kjøpe en brukt bagvogn til vintersoving.. Blir bare så inmari mye vogner etterhvert!

Hei.

Jeg har en eldre Simo stor bagvogn til utesoving på vinteren. Gutten min er nå 11 mnd og sover fremdeles i den med skinnpose i. Så har jeg en Quinny Freestyle til å ha med på handleturer og andre turer. Fungerer fint synes jeg. Blir det en baby til tenker jeg å bruke Dreamibagen i starten, og den store bagvogna til utesoving:) Har en bil som jeg bare kan kjøre hele quinny-vogna inni bak, uten å slå den sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...