nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 hei hei jenter:-) igår testet jeg positivt,og er endelig gravid:-) har menstermin 13 sept,og er da idag(lørdag) 4+0:-)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 GRATULERER!!! Dere er sikkert i lykkerus, kan jeg tenke meg! Godt det er flere av oss som ikke er så superlangt på vei enda, hehehe, er 7 uker til mandag selv. Masse lykke til med spiren!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2010 tusen takk:-) og gratulerer såå mye selv:-) joda,jeg satt som ett stort spm-tegn på dolokket lenge da et kom ett kryss.hehe er bare i et stort lykkerus nå ja:-))
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 gratulerer så mye :D det er flott!!!! lykke til med svangerskapet, håper du går i hele 9 mnd med bebisen jeg er bare 6+5 (lørdag) , men har en god følelse denne gangen kos deg med magen!
Musemor med tre søte små Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Hei nanna 32. Husker deg fra "bli gravid" Gratulerer så mye, og lykke til i svangerskapet ;-D
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2010 tusen takk:-) husker mange av dere fra bli gravid jeg også:-) rart å komme hit egentlig.hehe:-D
Moni:)m/spire:) Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 GRATULERER!!! Husker deg fra Bli gravid:) Jeg testet positivt søndag. Er i dag 5+1:) Lykke til med svangerskapet!
snart ♥ Skrevet 2. januar 2010 #8 Skrevet 2. januar 2010 Hurra! Og gratulerer så mye!!!!! (Til dere alle!) Har akkurat kommet inn her selv, er 5+4 i dag, men bim sier at jeg er i uke 6, skjønner ikke det helt...? Når har dere termin? Jeg har 2. eller 3. september (får litt forskjellige svar). Masse lykke til!
kmne+ida+sara Skrevet 2. januar 2010 #9 Skrevet 2. januar 2010 Har jo gratulert deg inne på bli gravid også, men en god ting kan ikke sies for ofte: Gratulerer så masse! Gleder meg til å holde følge videre gjennom svangerskapet! Har du barn fra før, forresten? Jeg har en jente på 2 år og 2 mndr, så hun vil være 2 år og 10 mndr når nestemann dukker opp, antagelivis... ) Klem
Gjest Skrevet 2. januar 2010 #10 Skrevet 2. januar 2010 Gratulerer så mye!! Det er en fantastisk følelse å stå med positiv test i hånda for første gang!! KOS deg i tiden fremover!!! Husker deg og fra Bligravid.. endelig!!!!!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 2. januar 2010 tusen takk og gratulerer selv:-) du er jo i uke 6,du er 5 fullgåtte uker +4dager.:-) jeg har menstermin 13 sept:-) lykke til til deg også snart:-)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 2. januar 2010 hei igjen kmne:-) joda,jeg har 2 selv som blir 12 og 11,+et stebarn på 11 (som bor her fast) innen den nye kommer:-) det blir liv i stua,men samtidig litt hjelp også:-)) klem:-)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #13 Skrevet 2. januar 2010 Nora: jo da,jeg satt jo som et spm-tegn da det blå krysset opp:-D det blir det tredje barnet hos meg,men det er så lenge siden sist,at jeg husker ikke mye om hvordan det er å gå gravid lengre:-)) det jobbes jo på spreng der nede kjenner jeg.og er veldig oppblåst:-) klarer ikke å sitte lenge på en trestol:-D hehe hvor langt er du kommet da?
MonaGlisa Skrevet 8. januar 2010 #14 Skrevet 8. januar 2010 Heisann og takk for sist! :-) Så fint å se deg her inne. Gratulerer masse til dere! Artig å se at det gikk i boks etter all prøvinga. Ønsker deg lykke til på ferden, så snakkes vi kanskje etterhvert. Jeg hopper over på 2. tri. nå, men er innom her og titter litt av og til. Føler meg ennå litt hjemme her.... :-) Masse hilsener fra MonaGlisa
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #15 Skrevet 8. januar 2010 hei hei og takk for sist ja:-) tusen takk skal du ha Mona-Glisa:-)) joda, det var godt å endelig å få komme seg hit.helt rart,men godt:-) så du er kommet så langt du da ja:-) heldigris:-) det blir så man føler seg hjemme i et forum man har vært en stund.er inne på bli gravid en del jeg ja:-D må følge med jentene:-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 9. januar 2010 #16 Skrevet 9. januar 2010 hei igjen, og gratulerer så mye. Har nå hoppet over til 2-tri, men vi har mye felles vi to. Jeg har 2 barn fra før på 12,5 og 15,5 år+ et stebarn på 16.5 som bor her fast, blir livlig her og i juli når knøttet kommer. Lykke til videre så ses vi på 2-tri om en stund. Klem
Tezz78 Skrevet 9. januar 2010 #17 Skrevet 9. januar 2010 Når du er 5+4 er du jo 4 dager inn i den 6. uken Jeg er 4+6 i dag... og teller hver eneste uke, i håp om at det skal bli værende denne gang.... Lykke til
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #18 Skrevet 9. januar 2010 så artig da katta:-)) det visste jeg ikke:-) vet du har store barn,men at det var så likt,visste jeg ikke:-)) ja det blir spennende med et nytt lite knøtt igjen nå:-)) og nå har vi jo barn som kan hjelpe til litt også. gleder meg til å komme meg til 2 tri jeg også,da slapper man av litt mer:-)) hvordan går det med deg da? er du i bra form? regner med det blir ett tøffere sv.skap nå pga alderen,men det skal nok gå bra:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå