Gå til innhold

Følsomt SPM! trenger SVAR!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og mannen min fikk en sønn for 5 mnd siden! Han er det beste som har hendt meg..

Men det har hendt noe annet med meg som jeg syntes er utrolig trist!

Dette er flaut så håper inderlig at noen kan svare meg på det....

etter att jeg fødte sønnen min, og når vi har sex, får jeg ikke orgasme..uansett hvor lenge vi holder på!

det er som om jeg bare rtt og slett har mistet alt etter at guttungen ble født!!

dette er ganske følsomt for både meg og mannen min, jeg vil jo gjøre det godt for han og så klart ønsker jeg at det skal være godt selv!!

DESPERAT...

takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt det samme problemet og vår datter er 2 år nå i januar :o vet ikke hva som kan gjøres, enten kan du ta en tur til gynekolog for å sjekke det?

Skrevet

Eneste jeg kommer på er å trene opp bekkenmusklaturen. Og knip under sex. *knip*knip*knip*

Evt. prøve sånne egg eller vaginakuler en kan gå med. (vibrerende egg kan jo fort bli litt pirrende for både deg og mannen. Få tak i egg med fjernkontroll, så kan mannen ha det litt morro med deg :P)

Har aldri født, men fikk aldri orgasme før jeg traff min nåværende heller. Tenker at om en "mister" noe i sexlivet, så er det bare å begynne på nytt å bygge det opp igjen.

Men først og fremst. Prøv å slappe av. Du vil få den tilbake! :) Har du klart det før, så vil det gå igjen og. Bare ta tiden til hjelp, slapp av og nyt hverandre. Si det samme til mannen din. Stress hjelper ikke! Sex er jo godt uten orgasme og! (selv om det kanskje blir litt kjedelig når en er vandt med litt mer spennende resultater)

Og jeg sier det igjen.. har dere klart det før, så vil dere klare det igjen. Fin tid å eksperimentere litt på :)

Godt nytt sexete år! :D

Forstår du føler deg desperat nå, men.. Det blir bra igjen til slutt! :)

*klem*

Skrevet

Takk for svar!

ja jeg tror at det skal bli bra igjen...Men r ganske rart siden det var ganske aktivt før fødsel:) Men jeg håper og tror på ett bedre sexliv nå i 2010!

Skal til gynekolog, så få se om det er noe annet stæsj i veien;)

men hjertelig takk

glad for svar!

*2010 Klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...