Gå til innhold

NEI! ikke en gang til... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

trodde virkelig det gikk veien denne gangen 11+3 nå, men har begynt å blø som de to siste gangene da jeg hadde MA siste halve året... åååå, vil ikke en gang til! klamre deg fast lille spire!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrene for deg. Du vet, det kan godt gå bra! :-)

Skrevet

ikke noe morsomt nei,lykke til! Skal krysse fingrene for deg om at spiren holder!!

-----------------

Jeg var7uker på vei med nr 2 da jeg beg med blødninger,de varte lenge..av og på til jeg var 6mnd på vei! Var på flere ul og ekstra sjekker for å bekrefte at det fortsatt var liv..men alt gikk bra! Til min store lettelse=) Klem..

Skrevet

dette går bra!!!!! krysser alt!

du får få deg en UL for å se :) har du smerter???

Skrevet

jeg vet ikke om smertene er der fordi jeg spenner meg og er redd eller om jeg virkelig har smerter, men har ringt legevakta nå, så de skulle ringe opp igjen...

Skrevet

offda:( jeg skal krysse fingrene for deg..

de andre gangene du har mistet, har du vært like langt da?

har du vært på ul i dette svangerskapet?

Skrevet

første gang uke 10, andre gang uke 7-8, har vært på ul 2 ganger, første for å bekrefte at jeg faktisk var gravid igjen og at det ikke var rester fra sist da jeg ble gravid igjen uten mens. og nr to var for å sjekke hjerteaktivitet. Det var god hjerteaktivitet i uke 7, og legen mente bestemt at dette gikk veien, for hun mente jeg ikke trengte komme tilbake før den ordinære ul.

Så vet jo det er dumt å bekymre seg, men hvordan kan jeg ikke gjøre det?når jeg har mistet de to siste gangene....

Skrevet

off skjønner godt du er engstelig.. men du får helt sikkert komme inn på ul idag for å se. alt står nok bra til skal du se:)

blør du mye eller? er jo en del som blør i svangerskapet og det går jo veldig bra med de fleste, men jeg skjønner kjempe godt at du er bekymret...

Skrevet

nei bare bittelitt, men er akkurat liksot som det stertet de andre gangene. Litt rosa utflod, noen ganger litt mørkere blod... og blør ikke om natten men begynner igjen med en gang jeg står opp.. og nok til at jeg må bruke truse innlegg...

Det er rart med den legevakta, har noen ørebetennelse ringer de opp igjen på 5 min, men er det snakk om noe sånn som dette tar det over en halvtime tydeligvis!!

Skrevet

Uff, stakkars. Håper det går bra.

Skal krysse fingre og tær for deg.

XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX

Skrevet

ÅÅÅÅ! var på legevakten nå, og fikk høre verdens herliste lyd, hjertet til den lille banket og banket!!! Det er det beste jeg hadde hørt på lenge. Hun mente det var et blodkar som hadde sprukket i slimhinnene. Følte meg kanskje litt overdramatisering, men bedre å sjekke en gang for mye:)

Skrevet

ÅÅÅÅÅ GUUUUD Så letta jeg ble nå. Har tenkt på deg i hele natt!!!

Er så glad på dine vegne. Stoooor klem og slapp godt av nå vennen. Stooor klem

Skrevet

å huff, for en skrekk! Så godt at det gikk bra!

Skrevet

å herlighet! nå sitter jeg med hjertet i halsen! begynte å lese meg nedover i tråden og ble mer og mer bekymret for deg. så utrolig bra at alt var i orden:)

Skrevet

det er den deiligste følelsen å få vite at alt er bra med den lille! Vet at ikke alle er så glad for sånne innlegg, men føler dere damene her inne er en veldig god støtte i slike tider! Både gode og dårlige tider - for man må jo passe på å glede seg sammen over gleder også :)

Skrevet

Nå ble jeg glad ;-D

Gratulerer med bankende hjerte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...