Flutili Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Denne pp har jeg blitt spådd at det skal klaffe, var inne på spå-forumet. Men jeg er litt skeptisk og stoler ikke helt på det, men ønsket er stort. Håper det klaffer denne gangen. Noen fler som har ikm rundt denne dato? Slå følge?
78girl Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Regner med IKM den 28.jan etter en kort og rar TR en dag for tidlig denne gangen.. Så jeg slenger meg på her, jeg... :-)
Luna har født. Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Jeg henger meg på. TR kom i dag, slik jeg egentlig trodde. Det som er bra er at da har jeg rett angående når jeg tror jeg har EL. Det betyr også at jeg er tilbake på korte sykluser på 23-24 dager, noe som heller ikke er å forakte. Hadde El for nøyaktig 14 dager siden trodde jeg, og det stemmer. Jeg setter inn høygir og begir meg ut på PP3
Luna har født. Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Vel...var ikke TR likevel kanskje...litt bødning i morrest...og så stoppet det igjen... Har skikkelige menssmerter både i magen og korsryggen så jeg tror da den er på vei. Kan ikke huske at "gravidmurringer " har vært så onde iallefall...og jeg har ingen andre "symtomer". Enda jeg er en skikkelig symptomjeger...hehe. Vi får se.....
78girl Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Hehe...jeg synes ALT er et symptom jeg... :-D Akkurat nå stikker det litt i siden, som litt "hold" etter jogging... *poff* så var det et symptom. ;-)
Flutili Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2010 Jeg håper det klaffer for oss alle denne pp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå