ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 33 uker i dag, og magen har sunket. Sist sank den 3 uker før fødsel. Noen som har aning om magen synker tidligere med tvillinger?? Har magene deres sunket, og eventuelt når?
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Min mage har også sunket og jeg er i uke 37. Den sank natt til 31/12, bare over natten så var den plutselig sunket nesten ned mellom knærne=) Plutselig var det lettere å puste. Men nå har jeg har fådd ondt i ryggen, masse kynnere og kjempeondt over symfysen framme=(
bianchi Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Hei! Jeg er også i min 33 uke...og magen sank her om dagen...er vel kanskje vanlig rundt denne tiden...da gjennomsnittet av fødsler med tvillinger skjer rundt uke 37 (???) Jeg har litt stikkinger på begge sider nede ved lysken..og føler meg "støl" i skrittet...ikke noe nedpress eller noe...har ofte kynnere som jeg har hatt lenge...tv 1 er blitt ganske mye roligere, men kjenner bevegelser fra han selv om det ikke er så mye...kanskje festet seg da? Beveger dem seg mindre da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå