Gå til innhold

igang med sprøyter - flere enn meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Nå er jeg igang med sprøytene igjen..

Gått på spray siden 5/12, og startet med sprøytene på onsdag..

Skal på første kontroll på mandag - håper på uttak rundt den 10..

Noen som er omtrendt like langt i løypa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei, begyner på sprøytee i morge, hihi.. kort regime her da :)

Skrevet

Hei Håpefull :)

Ville bare ønske deg lykke til og håper at det klaffer for dere denne gangen! Masse lykke til! :)

Skrevet

Så morro gullfisken :-)

Er det første forsøk?

Krysser ihvertfall fingre og tær for oss ;-)

Skrevet

Takk for det Elisabeth -

og GRATULERER SÅ MYE :-D :-D

Du må kose deg masse fremover,

så kommer jeg forhåpentligvis etter om ikke så altfor lenge ;-)

Skrevet

første forsøk ja, første stikket i dag, tog flaue 45 min før søsstere min fikk stikke, hehehehe

Skrevet

begynner på sprøyter om 12 dager. mitt andre forsøk (har en sønn på 3 år). skal ha kort regime denne gangen, og gleder meg til det!

lykke til alle sammen!

både de som er erfarne og de som skal til på sin første runde:-)

Skrevet

Jeg har holdt på med sprøyter siden lille juleaften og håper på å sette siste sprøyte i kveld før uttak på onsdag. Blir spennende med UL i morgen, spesielt siden dette er første forsøk. Lykke til alle sammen!

Skrevet

Hei. Jeg har gått på spray siden 17/12, startet med sprøytene 30/12. Skal inn til UL tirsdag 5/1. De regner med uttak i uke 2 en gang. Spent på hva de sier på tirsdag. :o)

Så vi er omtrent like langt vi da.

Skrevet

Hei! Er i gang med sprøyter. 1. forsøk. Skal på kontroll 6. januar. Regner med uttak i uke 2. Synes dette er veldig rart, altså og lurer på hvordan det vil gå. Om det blir graviditet eller ikke. Men en må vel bare lfinne seg i å leve i sin egen boble og lure en stund! Flere som bor i Oslo/ Akershus som er omtrent like langt? Hadde vært ok å fått kontakt med noen som er i samme situasjon!

Skrevet

satt første stikket på lørdag, skal begyne med de sdre type sprøyte i morgen, mn, er det kl 10 eller 22_??? hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...