Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Har nettopp byttet til dette setet til tassen siden han har vokst ut av det første setet. Et kjempeflott sete og tassen sitter jo veldig bra i det, men er slett ikke imponert over låsen på selene. Er det virkelig nødvendig å lage den låsen så bred??????? Mini må jo sitte og skreve skikkelig når han sitter og kantene på låsen er jo skikkelig harde mot innsiden av lårene. Er det noe jeg har gjort galt der eller er det bare slik?? Og hvorfor lager de virkelig slike låser??? Er jo slett ikke praktisk i det hele tatt med en slik bred lås mellom beina. Må da vel være mulig å lage et barnesete med en "normal" lås på vel???
LINDA*** Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 rolig nå, Turbo!!!! Ikke så hissig sånn på nyåret! Vi har dette setet,. og er i grunn kjempefornøyd, han sitter så godt i det. Så jeg er litt usikker på hva du mener. Kanskje du kan slakke litt på selene, så kommer låsen lit høyere opp? Og så stramme de til igjen? Godt nytt år!!! haha.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2010 Jeg??? HISSIG?????? JEG ER DA VEL IKKE HISSIG!!!!!! Hehe...
LINDA*** Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Det var det jeg tenkte meg. Turbon er ik hissig, nei Men forbanna på et jæævla bilsete skal'n værra??!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2010 I grunn mer hissig på det første bilsetet... ER DET VIRKELIG MULIG Å LAGE ET BILSETE MED SÅÅÅÅ KORTE SELER??????? Skulle gjerne likt å se en PERFEKT akta graco baby gitt... Må være en uten klær det da. For store gutter på snart 6 mnd med vinterklær passer i alle fall ikke oppi der...
Månefeen ♥ Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 Godt å høre at du da er fornøyd med besafe IZI, vi går over på det nå. Snuppa er 7mnd, og selene er en smule korte nå på vinterstid ja!! Kjøper det nye besafe setet, Besafe IZI combi X3 eller noe, med magneter du kan henge selene opp på, er så dritt lei av at selene er gravd ned under ungen etter at du har satt h*n oppi med Acta Graco babysete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå