Gå til innhold

gravid og full i hormoner...

maria isabell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dessuten er eg kvalm og svimmel heeeeeeeele tiden....og eg er sint fordi eg ikke er like slank som når eg var 18 år for eksempel....

eg vet at eg oppfører meg helt idiotisk...men eg er så lei av å kaste opp, ligge på gulvet og hive etter pusten når eg vil besvime (det skjer ofte) eller å nesten krype rundt til tider fordi eg blir svimmel når eg går oppreist...det å ikke klare å komme seg i dusjen for eksempel.....eg klarer ikke å drikke nok eller spise nok,holder ikke på det lille eg får ned....eg blir helt sprø!

eg er framdeles veldig takknemlig for lille gullet i magen,men det er knalltøfft for tiden....

tusen takk ina.)

her skal eg ta en laaaaaaaang pause:)

har jo vert gravid 06,07,08,09 og 2010...faktisk to ganger i 07....

og eg blir jo kjempe syk hver eneste gang....

så i 2011 tar eg meg et fri år:) kanskje 2012 også:) nå har til og med eg fått en liten overdose:)

men nå er det helt ekstremt tfft...er så glad mamma hjelper meg med ungene, er så glad ungene koser seg nå...håper eg slipper innleggelse...

dette blir betre om en mnd og om 2 mnd blir det mye betre,kommer ikke til å bli helt bra,men kommer til å fungere fint:) skal jobbe hardt for å også få tid til meg selv midt oppe i alt dette:)

så må eg få sagt en gang til at eg er veldig lykkelig for lille gullet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...