Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Hvis man pumper flere ganger om dagen, kan man ha all melken i samme beholder? Jeg vet man kan det hvis melken skal fryses, men hva om den skal oppbevares i kjøleskap? Går det bra, eller setter man igang bakterieproduksjonen ved å helle den nypumpede melken oppi den som allerede er avkjølt?
Gjest lillemamsi Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 har lett tundt på nettet nå for å prøve å finne et svar til deg, men finner ikke :/ så vil tro det går helt greit, hvis ikke så ville det helt sikkert stått noe om det på ammehjelpen.no vil jeg tro...
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 jeg hadde problemer med å få pumpet melk. kom rundt 20ml hver gang jeg prøvde. jeg oppbevarte da melka i kjøleskapet i maks 2 døgn og fyllte på etterhvert. hvis det fremdeles var lite melk når jeg frøs den så fylte jeg på mer i samme beholder, men passet på å ikke fylle mer ny melk enn det som var frosent. http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=29 står her at mm skal fryses med en gang, men det gjorde ikke jeg. har gått bra her ihvertfall
Propellll ♥ Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Helsesøster sa til meg at jeg godt kunne blande melka oppi en beholder i kjøleskapet så lenge jeg brukte det samme dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå