Gå til innhold

Hvilkr sko bruker deres 1åringer nå som det er snø og minus grader??

Anbefalte innlegg

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Minsten her begynner i barnehage på tirsdag, nå i romjulen kjøpte vi Ecco goretex sko til henne som vi fant på salg...vil disse holde godt nok på varmen??

Eldstejenta har viking goretex men bruker cherrox nå i sprengkulden...men cherrox sko er for tunge for min lille 1åring....

Fortsetter under...

Skrevet

Min kar går ikke ennå, og siden han er ute bare sammen med meg (ikke barnehage ennå) Så bruker han foreløpig bare slike voksi sko i skinn og ull fra refleks. Knallvarme. Men de holder kansje ikke ute over lengre tid, slik som utetiden i barnehagen. Vi er jo ikke uttafor vogna så lenge i slengen.

Skrevet

Cherrox er ikke så varmt i kulda... ville heller bruke goretex--- cherroxene har jo gummi ytterst, og det blir sinnsykt kaldt når det er kaldere enn 3-5 kuldegrader... jeg synes de egner seg best i slapseføre... (jobber i bhg...) Min ettåring har viking goretex, Lette og fine. Bruker to tynne ullsokker, og et par litt tykkere raggsokker... god og varm på bena i alle fall i en times utelek. Ikke ofte hun er lenger ute i bhg. Hjemme hender det nok det kan bli opptil to timer, men holder seg varm på bena likevel...

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Ok. Da bruker jeg Ecco goretex skoene på henne.

Kansje jeg bør bruke viking goretex skoene på eldste også da...jeg som trodde cherrox var varmest..men

Skrevet

Vi har ecco gortex på vesla nå, men de er kalde, hvertfall på hun. bare etter å ha vært ute en liten stund er tærene kjempe kalde.. så neste år skal vi ha viking sine...

Annonse

Skrevet

har et par pony(et eller annet) til minsta(16mnd), og de er supre. Hun er aldri kald om føttene. De er supre:) Hadde pony(et eller annet) til mellomste og når hun var i den alderen og hun var heller aldri kald. Og hun er skikkelig kald om beina, skall ikke noe til før hun er iskald på føttene og tærna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...