LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 jeg har det slik at jeg er skikkelig oppblåst, men er bare snart 7 uker på vei... men jeg tenker slik at jeg kan ikke "slippe ut" magen enda, for babyen er jo ikke 2 cm en gang! dermed skal det ikke ha noe å si når magen er så stor som den er ... jeg bare lurer på om dere andre slipper den ut og nyter den eller prøver dere som meg å holde den inne??? burde vel sluppet den ut snart tenker jeg, er slitsomt dette her har ikke lagt på meg noe enda, er bare veldig oppblåst :S
snartmammapåny Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Jeg gjør som deg, holder magen inne Ingen vet at jeg er gravid enda, så alle vil jo tro at jeg har blitt tjukk om jeg "blåser" den opp. Jeg har nok lagt på meg litt da, men det har nok sin naturlige forklaring i en romjul og nyttårshelg med usedvanlig mye mat... og i kombinasjon med en litt treig fordøyelse er det vanskelig å unngå... jeg begynte på min uke 7 i dag. Hadde samme problemet med nr1. Så tror nok jeg bare kan leite fram avføringsmiddelet først som sist.. Vil tro det hjelper på oppblåstheten.
Reflexia Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 holder magen inne..har ikke sagt det til noen enda....er 10 uker...ellers funker det bra med topper som er løse over magen... =)
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2010 ja løse topper er smart det hihi... her vet de fleste av familiemedlemmene det, (ikke min far og søster) men resten... har bare ikke lyst å si det til de før det er gått 12 uker av en eller annen grunn :S men men... sikkert lurt med avføringsmiddel ja!!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Dere er heldige dere som klarer å holde magen inne:( Jeg er 7 uker på vei (andregangs) å uansett om jeg holder magen inne er det en svær kul nederst... Beklager utbrodering her, men jeg bomelommer flere ganger dagli så det er liksom ikke avføring heller.. haha.... Kunne helst ønske vi kunne holde det hemmelig til jeg var hvertfal 10 uker, men folk spør allerede bak ryggen min om jeg er gravid så det funker nok dårlig... Har sett hjertet på UL da, så det er jo enda større sjangs da for at det vil gå bra, men... Hehe...
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2010 nåh, så søtt! jeg har også en slik kule nederst. men den har jeg på en måte hatt hele tiden? bare ikke så stor men babyen er ikke mer enn 2 cm... så det er ikke babymage på meg i det hele tatt kunne ønske jeg liskom bare bli 4 mnd på vei, så kan jeg si at det er BABYEN som tar plass, ikke fett hehe..! vi såg hjertet slå på ul også i uke 7 for to svangerskap siden, men det endte i MA (da viste det seg at det døde samme uken). ikke for å skremme deg eller noe sånn, men JEG blir ikke beroliget av det når det gjelder OSS såååå.... tror jeg skal spørre etter en UL i uke 12 eller noe eller kanskje bare høre hjertelyden ! DA kan jeg skrike det ut til de som ikke vet det enda. de fleste vet det av vennene våre da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå