Anniq 83 ♥Samuel 31.03.10♥ Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Sokrates får en lillebror men hva passer ? Tar mot forslag meg en stor takk
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Sokrates er gresk og flott. Siden jeg er i usedvanlig godt humør i dag, skummet jeg likeså godt navnedebatten for greske guttenavn, og disse synes jeg er mer eller mindre stilige til Sokrates; Adenius Andreas Antonius Arion Augen Bastian Eugen Evander Greger/Gregers Hektor Hermes Kasander Leander Lydian Mentor Nikolai Nikolas Nestor Orion Petrus Sofus Teodor Timoteus
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Andre greske gamle navn/gresk avstamning Ambrosius Leon Lysander http://www.behindthename.com/nmc/gre-anci.php
Dearest Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Fleire greske namn! Berre hald deg unna Platon og Aristoteles... * Ved dei mest brukande! Augustin* Apollo Castor Christos Constantin Valentin Severin* Demetri Gregor* Hector* Icarus Leonidas Linus* Lysander Nemo Osias Panos Philemon Sebastian* Silas* Simeon* Thanos Timaeus Timoteus* Benedictus Adonis Antonin* Claus* Cosmo Cyrus Neo* Nikodemus Sofian* Telmar* Teoman Augustin, Sophus, Silas, Valentin og Severin er mine personlege favorittar, spesielt Sophus <3 Sophus og Sokrates blir muligens litt for likt einaste...
Vannmann35 Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Synes disse passer til: Cornelius Ferdinand Lexander Leander Theodor
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Sokrates og Theodor! Sokrates og Valdemar Sokrates og Sebastian Sokrates og Benjamin Sokrates og Christoffer
Allegra baby Skrevet 7. januar 2010 #8 Skrevet 7. januar 2010 Samson- helt klart!! Eller hva med- Evander, Lyder eller Cassius?
2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 21. januar 2010 #10 Skrevet 21. januar 2010 Liker best: 1. Ferdinand 2. Amadeus 3. Kornelius Synes de passer godt til Sokrates, like flotte kraftige guttenavn ;-)
Anniq 83 ♥Samuel 31.03.10♥ Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #13 Skrevet 22. januar 2010 Jeg synes Leon er fint. Mannen min er også enige der. Synes Leander er kjempe flott navn. Men det går ikke mannen min med på. Han synes det er for feminint. Ellers så har jeg ikke peiling på hva det blir. Er bare så usikker. Godt det er igjen 8 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå