Termin 21.11 - venter Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Snuppa mi på 4 uker sover mellom 6 og 9 timer i strekk på natten. Syns dere det er for lenge? Burde jeg sette på vekkerklokke for å gi henne mat? Syns jo dette er veldig deilig selv da.....men er jo bekymret for at hun ikke får nok mat. Har jo ikke vært på helsestasjonen og veid henne enda... Mener også jeg har hørt at det ikke skal gå mer enn seks timer mellom hver mating... Hva ville dere gjort? Hun er glad og fornøyd...
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Sover de så er de ikke sultne er min teori! Med mindre hun var veldig liten ved fødselen og har behov for mat hver tredje time da. Jeg har aldri vekket mine på natta og eldste min sov fra 23-07 når han var 3 uker. Han har aldri vært våken på natta etter det, og det har gått bare fint! Så med mindre hun er veldig liten så nyt at hun sover godt på natta!
Soljentene:) Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Sov begge to:) Er hun blid og fornøyd og ser ut som hun legger på seg, så hadde jeg ikke vekket henne. Du ser det jo litt på bleiene også, om hun tisser nok. Har aldri vekket jenta mi for å gi mat, hun fikk mer enn nok de timene hun var våken. Det gjør nok snuppa di også
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Er hun sulten, våkner hun Bare nyt det å kunne sove mange timer i strekk med en liten baby i hus, er ikke sikkert det varer for alltid, hehe:) Selv måtte vi våkne snuppa for å gi henne mat hver 3. time da hun var liten, men det var fordi hun ikke la på seg det hun skulle.. (ammeproblemer). Bare nyt det, og sov godt;)
Lillemor&Gutta Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Som di andre sier du merker hvis hun får for lite mat. Nyt det å sove du . Mini sov også mye på natten men vekket han aldri. Men fulgte litt mer med på dagtid at det ikke gikk for lang tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå