katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Godt nytt år!!! hvordan går d med den gravide?? Fått noen symptomer enda??? Tenker du er lykkelig nå asså!!! Det fortjener du. Stooor klem
paper Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 JADA, "etterlyste"deg forleden, men da var du ikke innom!! Ingen symptomer, mer sulten kanskje bare.. Kanskje litt,bittelitt,større pupper også! Enn,du da???? Kost med disse dagene, men elendig vær her da... Skriver mer senere-litt busy akkurat nå,klem:))))
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2010 Hei vennen!! Jo mine symptomer kom for fullt i uke 7-8. Fikk da ømme pupper, mer og mer kvalm-oppkast 1-2 gng til dagen, veeeldig trett og slapp, og begynnende bekkenløsning+ hard mage,tisser ofte,myyye om natta. Her er det iskaldt så orker ikke være mye ute. Så blir mye sofasitting. Er allerede 11 uker idag. Var på ul uke9+3 der alt var fint. Termin 25 juli. Håper neste ul den 12 går like bra. Masse lykke til med deg, ser jo ut som d går strålende!!! Trodde jeg hadde svart deg på den tråden jeg hvoe du skrev til meg her!!!! Stooor klem
paper Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Heisann du!! Tenk, du er allerede 11u!!!!!! FANTASTISK!!!! Har god magefølelse selv også, denne gangen SKAL det gå bra for oss:) Et spørsmål bare, hva kunne du se på ul rundt uke 9?? Når kan jeg ta ul å se en baby liksom??? Haha, tar sikkert en tidlig for å høre hjertelyden ( som sist ) rundt uke 6, klarer nesten ikke vente... Ingen veldige symptomer her. Hadde ikke det sist heller.En veldig trøtthet er vel det eneste jeg kan huske som ble veldig plagsomt og merkbart. Det andre som større pupper, litt større magevolum osv...er bare moro syns jeg. Vet du hva??Ble såååå utrolig lei meg sist at jeg kasta alt nytt tøy jeg hadde handlet inn, mammatøy på hennes for mer enn 3000 kr(!!) gikk rett i søpla gitt.. Denne gangen venter jeg litt tror jeg, spanderer kanskje på meg et par romslige gensere og en større bh.. SNAKKES VENNEN,STOOOOR KLEM
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2010 Hei vennen. Var på utvendig ul i uke 9+3, og da så jeg hele babyen m små armer og bein. Hjertet banka i 171 slag i min. Helt fantastisk. Jeg handlet og mammatøy på hennes for 3000 kr, bruker buksene, men toppene er sommerlige. Kjedelig at du kastet dem da, men slik er d når man er langt nede. Kjøpte selv babyutstyr for 15000, heldigvis solgte jeg det ikke allikevel. Ha en fin dag. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå