Lykkeliten 2 Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Hei alle sammen og godt nyttår.. I går kveld og utover natten var vi på besøk hos venner og spiste mat, godterier osv.. fikk plutselig vondt i magen, eller mer som mageknip/luftsmerter.. Tenkte med en gang på om det var noe gale, men har mistet en gang før (før jeg fikk gutten på snart 5) men det var ikkke like vondt i går. Blør ikke eller noe. Det gjorde jeg heller ikke den gangen, før en mnd etterpå. Sitter og lurer på om jeg skal ta en telefon til legevakten?? Er 10+5 uker på vei nå..
Fjelljenten Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Vet ikke om du har lest på de andre innleggene her der de spør om det samme, men det sies ihvertfall at magesmerter er ganske normalt, og at det er livmoren som trekker seg sammen eller utvider seg eller at det er luft e.l. Uansett, hvis du føler for å ringe legevakten, så skader det jo ikke å gjøre det, om ikke annet, så bare for å kunne slappe litt mer av :-)
mammaen til 2+1 Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Hei det er ganske vanlig med kolikk når du er gravid pga av at magemusklene blir glatte/slappe.... Det kan gjøre syykt vondt... (finnes grader av dette,det går ann å ha litt luftsmerter og) Jeg ble innlagt på sykehus i forrige gaviditet pga av det. de fant heldigvis ikke utav det... men var litt flau når jeg kom hjem og merket etter et døgn til at det var kolikk jeg hadde hatt!!! =) Mens smerter og slikt er voksesmerter.
millie+2klumper Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 det er nok som du sier selv. Luftsmerter. Hatt det mye i det siste jeg også. Er ganske vondt. Men helt ufarlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå