Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!: )

Jeg hadde IKM 25.desember og har hatt mensmurringer hver dag siden, men mensen har jeg enda ikke sett noe til... testet negativt i forrigårs.

En gang tidligere da mensen var forsinket så tok jeg en test, og da kom mensen allerede dagen etter (sikkert psyken som spilte inn:B).. men denne gang virker det annerledes..

Mensmurringene er ikke konstante, de kan komme og gå, men enda er det ikke noe rosa eller rødt å se.. nå er jeg 7 dager IKM..

Mensen har brukt å vært regelmessig, og det siste halvåret har den brukt å komme etter 21-24 dager etter sist mens... men nå er jeg jo på dag 28... sikkert bare falske forhåpninger, men man kan jo ikke la være å håpe heller..;p

Ellers har jeg ikke noe tegn til ømme pupper, men er slapp, trett, småkvalm innimellom og så føles bare kroppen rar og annerledes - kan ikke forklare det noe bedre:p

PS: når kan jeg teste igjen neste gang?

Og hvor tidlig kan man/har dere testet positivt?: )

nyttårsklem fra meg :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan godt være du er gravid!! Når testen slår ut er veldig forskjellig fra person til person. Min slo ut svakt 4 dager over IKM, og sterkt 8 dager over :)

Det bør gå 3 dager mellom hver test. Da Hcg nivået ikke stiger merkbart fra dag til dag :)

Masse lykke til! :)

Skrevet

Aller først: tusen takk for svar!: )

Hm, dette er jo bare utrolig spennende..:b

jeg testet på kvelden i forrigårs, så jeg tenker å teste på nytt i morgen tidlig. (vet jo det er best å teste på morgenen) : ) Bare å krysse fingrene da=p

Tusen takk for det! : )

Klem xXx

Skrevet

Jeg er også enig i at du godt kan være gravid :)

Det med den negative testen kan rett og slett være fordi du - som jeg - har kort syklus, og det kan dermed ta noen ektra dager å teste positivt pga hcgmengden (tror jeg). Og morgenurin er absolutt best! ;) Spennende det her... :D

Skrevet

åh, er så spennende at flere mener det!:b

er så kjekt å få slike gode svar og råd=)

men da må jeg samtidig spørre deg om en ting:

jeg hadde glemt å kaste den testen jeg tok i forrigårs, og da jeg så på den nå så kunne jeg faktisk se en svaaaak rosa strek ved siden av den sterke... hvordan ville du tolket det??

tenker å ta en ny test i morgen tidlig da, ettersom at det, som du sier, er det beste!: )

jaaa, dette er kjempespennende! :-O men også skummelt:p

Stine-

Skrevet

du høres veldig gravid ut for meg også:-)

krysser fingrene for deg jeg:-)

sender masse babystøv:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

lykke til med testingen.-))

Skrevet

hehe, tuusen takk for det!: )

Så utrolig koselig =)

Er superspent på hva testingen i morgen vil vise!! :b

Klem Stine : )

Skrevet

Det er akkurat slik jeg var, og nå er jeg 6+5 på vei!Min slo ikke ut før jeg var 10 dager på overtid.

dette har jeg virkelig troen på! (Grattis!!! ;)) men ha litt is i magen som det er skrevet over her, vent noen dager med å ta ny test.

Skrevet

aha, så da er det jo håp! : )

tok en ny test nå nettopp, og da kom det en svaaaak rosa strek etter kun få minutter... en merkbar forskjell siden sist test!!!

Men... den var jo fremdeles merkbart svakere enn den sterke.. så tør jo ikke ta dette som et sikkert tegn enda..

så som du sier så bør jeg nok fremdeles ha is i magen og ta en ny test om 3 dager ;) lurer på om jeg da burde ta en annen type test? for har hatt 5 tester av samme sort liggende som jeg har brukt frem til nå..

kanskje teit å tro det vil utgjøre en forskjell, men er jo kanskje en mulighet for det:b

kos&klem stine

Skrevet

En ting er vi alle enige om her - en strek er en strek! ;) Ikke ofte en teste er feil i positiv retning, det er som regel omvendt... ;) Du kan jo prøve en annen test, men de er nok like pålitelige de du har... Men det kan jo være gøy å forsøke? To forskjellige merker kan da ikke ta feil? ;)

Skrevet

hehe, det er bra sant.. en strek er jo en strek!;p

men allikevel så er man ofte så redd for å ha falske forhåpninger at man ikke tør å tro på det man ser, før man ser helt klare bevis...:b

så jeg skal nok kjøpe en annen test i morgen slik at jeg har til i overmorgen. Bare for å ha en annen type liksom. For som du sier så kan jo ikke to merker ta feil!: )

men, det er da så leeeeenge å vente enda.... huff. 2 dager igjen.. såå lei av å gå å vente og være uvitende:b

men noe jeg lurer på, sånn på siden: når er det vanlig at kvalmen oppstår? hvor tidlig i svangerskapet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...