Monajenten Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Går det an å tømme en støvsugerpose?? Hahaha, jeg har selvsagt klart å glemme å kjøpe nye, og den som står i er stappfull. Går det an å tømme den uten å ødelegge den på noe vis? *flau*
Mor&barn Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 haha det er ikke flaut, det er jo ikke det man går å tenker på til stadighet. Og ja det går helt fint. gjort det før ;D
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Det går ut samme vei som det kommer inn. Anbefales ikke å gjøre til stadighet, men for en krisesitusjon som nå, så går det jo greitt.
hippopotamus! Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Du tar bare 1 bærepose som du legger/holder under støvsugerposen, også drar du ut dritten. Jeg mister mye hår så jeg må virkelig dra for å få tømt den. Har lang erfaring med å tømme posene for jeg glemmer ofte å kjøpe nye:)
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Jeg har tømt den sånn og bare tapet igjen etterpå. Åpnet den i bunnen.
Monajenten Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2010 Takk for tips fra alle sammen. Hahaha føler meg som en skikkelig husmor nå:-P
Hufsla Skrevet 1. januar 2010 #7 Skrevet 1. januar 2010 åsså e det himla greit å ha posefri støvsuger. Bare et tips om du skal ha ny støvsuger:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå