Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Noen som har gjort det, uten å ha ekstra bad eller toalett?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Klart det er, man må bare være på godfot med naboene.. Men som regel kan man gjøre det meste av grovarbeidet, og la toalettet stå helt til man skal ha inn det nye, sånn at man har det i det minste. Håret han man vaske på kjøkkenet, og en balje med varmt vann for å vaske resten av kroppen.. Tar sjelden mer enn en ukes tid å pusse opp badet, hvis man da ikke blir plaget med noe.. Kan jo leie dere et motellrom for å få tatt en skikkelig dusj et par ganger i løpet av uka, hvis dere ikke har naboer, familie eller venner dere kan dusje hos!
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Teit svar. Man har jo do-problematikken. Det å vaske seg kan man jo gjøre på treningssenteret, jobben, familie i nærheten. du får alliere deg med naboen eller leie en sånn "festival-utedo", hehe.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Ja, jeg har vasket håret en god del ganger i utslagsvasken på vaskerommet;) Ja, hele meg og barna også. Vi sto på gulvet og vasket med mye vann og våt vaskeklut. Der er jo sluk, så det gjør ingenting om en søler med godt med godt med vann der:) Så lønner det seg å ha gode naboer til doturer, om en ikke kan sette på plass doen mellom slagene:) Dette er egentlig det viktigste; prøve å planlegge arbeidet slik at en kan sette doen på avløpet mellom arbeidet. Vann til å skylle ned med, kan en ha i bøtter og kanner:)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 Dere kan jo vaske dere i vaskevannsfat, og kanskje dusje hos slekt og venner, offentlig bad eller noe. Men har dere bare ett toalett, blir det verre. Hos oss tok det flere uker å bli ferdig, så det hadde ikke gått an å bo der!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #7 Skrevet 1. januar 2010 Vi bodde hjemme selv om det tok halvannen mnd med badet, man har da venner og familie!!
Miztery Skrevet 1. januar 2010 #8 Skrevet 1. januar 2010 Vi har heldigvis to bad, så vi gjør ferdig badet oppe og bruker badet nede, før vi begynner med badet nede.. Fy søren det skal bli deilig med nye bad!! Resten av huset er nyoppusset, men badene er fra åttitallet!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #9 Skrevet 1. januar 2010 Takk for svar. Mente jeg hadde hørt om at man kunne ha toalettet stående. Har familie i samme by, men er veldig lite lysten på å bo hos noen av dem. hi
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #10 Skrevet 1. januar 2010 Er du nødt til å bo hos dem da?? Bare til å låne dusj når du trenger..jeg ser ikke problemet..
Mor Løvehjerte Skrevet 1. januar 2010 #11 Skrevet 1. januar 2010 Min høygravide venninne tisset på bøtte og bæsjet på bøtte med plastpose oppi. Det er visst ikke helt å anbefale, men de hadde ikke planlagt oppussinga bedre enn at det ble sånn. ;O)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #12 Skrevet 1. januar 2010 Ja, pusset opp badet å da hadde vi o barn, hvor den ene var baby. Jeg dro til søsteren min å dusjet og så hadde vi babysvømming en gang i uken så det gikk greit. Var så heldig å ha et ekstra do nede.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #13 Skrevet 1. januar 2010 Ha, ha, kanskje vi må gjøre det, Anita 1308, om toalettet ikke kan stå der under hele oppussingen. Det var sporty av venninnen din syns jeg. hi
Molly Ringwald Skrevet 1. januar 2010 #14 Skrevet 1. januar 2010 Det kommer an på om dere skal hugge opp gulvet og legge alt på nytt. Datar det noen uker før toalettet kan brukes. Jeg tror Bademiljø har noen tilbud hvor de garanterer at dere kan bruke badet under hele oppussingen.
Mor Løvehjerte Skrevet 1. januar 2010 #15 Skrevet 1. januar 2010 Det syns jeg også! Hadde aldri kommet på tale her i huset da jeg var gravid. Treigt gikk det også, da samboeren hennes ikke helt så viktigheten av å kjappe seg. Du har ikke dusj på jobb, hvis du jobber?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #16 Skrevet 1. januar 2010 Vi har ikke dusj på jobben. Men jeg har en slektning 2 min kjøretur unna som jeg kan dusje hos. hi
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #17 Skrevet 1. januar 2010 låne en sånn snurredass eller biodo:=)
Gjest sug lut Skrevet 1. januar 2010 #18 Skrevet 1. januar 2010 Ja, men du bør ha gode back-up-løsninger for do-på-dagtid (de kan ofte koble den til igjen provisorisk når de går for dagen) og for dusj selvsagt. Har gjort det to ganger, som gravid og super-tisser var det verst.
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #19 Skrevet 1. januar 2010 Hva med sånn do som man har i campingvogner, et slik som er flyttbart, og som også kan brukes på hytte. Må jo selvfølgelig kjøre å tømme den en plass da. Men det må vel være et akseptabelt alternativ i noen dager?
Himmel og hav Skrevet 1. januar 2010 #20 Skrevet 1. januar 2010 Vi hadde portapotty (tror jeg det het) da badet vårt ble pusset opp. Ingen luksusløsning, men det dugde - så lenge jeg slapp å tømme den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå