håpefull *er mamma* Skrevet 1. januar 2010 #1 Del Skrevet 1. januar 2010 Kommer storken? Vil jeg for første gang kunne oppleve å få en positiv graviditetstest, og hvor mange forsøk vil jeg måtte gå igjennom for å komme dit? Og skulle jeg få en positiv test, vil jeg da være så heldig å kunne få beholde frøet? Vil det bli noen klarhet i hvorfor vi ikke har blitt gravide, og hvorfor jeg har mine blødningsforstyrrelser? Kan dette gjøres noe med? Kan jeg noen gang bli gravid, hvis ikke? Vil en refleksolog klare å hjelpe meg? Vil vi få det til mens vi er innen det offentlige, eller må vi over i det private, og hvem skal vi i så fall da velge? Kommer vi til å gå fra å være samboere til ektefeller, i tilfelle vi en gang kommer dit at vi vil adoptere. I så fall: er dette noe vi kommer til å sette igang med allerede i 2010? Så mange spørsmål som kverner i hodet mitt. Har bare vært igjennom to forsøk, men ser litt mørkt på det så lenge de ikke finner ut av mine blødninger. Håper ting blir klarere utover det nye året. Sitter med en blanding av håp og hjertesukk. Ønsker også dere andre lykke til;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141199150-hva-vil-2010-bringe/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 2. januar 2010 #2 Del Skrevet 2. januar 2010 Det er vanskelig å spå om framtida, og ingen vet om og når man blir gravid, men hvis dere kunne tenke dere adopsjon anbefaler jeg dere å starte bryllupsplanleggingen så snart som mulig. Ekteskap er et krav til alle som vi adoptere, og dere får ikke starte prosessen før vielsespapirene er på plass. Det kan også lønne seg å tenke på veien videre allerede nå, mens dere er i det offentlige. Hva har dere råd til? Ønkse dere forsøk i utlandet? Er det aktuelt å prøve egg- eller sæddonor? Det er mye tid å spare på å ha en plan-B klar så tidlig som mulig. Det hadde i hvert fall vi - og det gjorde meg mindre bekymra og sårbar da det ene forsøket etter det andre endte negativt. Lykke til :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141199150-hva-vil-2010-bringe/#findComment-141204758 Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull *er mamma* Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 2. januar 2010 Tusen takk for svar, snøfilla;-) Skulle ønske jeg kunne spå framtiden, da;-) Ihvertfall hvis den hadde hell og lykke i seg. Jeg har vært og hentet ut de skjemaene vi trenger for å få giftet oss hos byfogden. Vi kommer til å gifte oss dersom vi ikke lykkes på neste fryseforsøk. Vet ikke hvor aktuelt det vil bli for oss med egg-eller sæddonor, da vi får slike flotte egg. Hadde vel heller trengt en surrogatmor som kunne bært vårt egg, tror jeg, da. Tror "feilen" ligger i en eller annen form for forstyrrelse hos meg i lutealfasen. Joda, så vi har planer videre, samtidig som vi legger dem litt mens vi går. Ønsker deg også lykke til videre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141199150-hva-vil-2010-bringe/#findComment-141205878 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå