Gå til innhold

Greit at mannen bare stakk i natt? Er så lei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var hos min søster og de i natt sammen med en del andre folk. alle har barn som også var med på feiringen.

Jeg hadde vært på jobb i hele går før feiringen begynte og er gravid og trøtt og sliten. Jeg prøvde å være med og koste meg selv om det ble mye gjesping og sofasitting på meg. Var med ut å så på raketten osv..

Barnet vårt la vi der og skulle hente "det" på morningen igjen, (bor like ved).

Klokken halv to var sa min søster at vi måtte gå hjem for hun/de skulle legge seg. altså, sa det ikke på den måten da. Jeg hadde jo vært klar for sengen lenge så bvar bare glad til.

Min mann fikk det for seg at mennene skulle sitte oppe lengre å at det var avtalt mellom meg og min søster at vi måtte gå hjem da fordi jeg ikke klarte å gå hjem alene. Dette er ikke sant!

Jeg fikk som ørene flagret på vei hjem og når vi kom hjem. Jeg prøvde å forklare han at nå var det nok og at alle hadde unger som sto tidlig opp. Han var potta sur. Han begynte å drikke videre og satt seg på pc. Jeg spurte om han ikke kunne ligge seg med meg på nyttårsaften og han ba meg "stikke de behovene mine opp i ræven".

Da hadde han nett sotte der på "festen" og snakket om hvor omsorgsfull han var mens jeg var gravid og at han måtte være flink å ta hensyn. Blir så falsk..

jeg gren og var skikkelig lei meg han ga faen. Så jeg gikk å la meg og når jeg våknet klokken elleve i dag var han ikke her. Hadde fått melding på telefonen at han var hos en kompis.

Snakket meg han for en time siden og ba han dra seg hjem. Han er enda ikke kommet. (er 10/15 min å gå hjem derfra)

Skal sies at han var ute pog ranglet mye stort sett hele det første året av barnet vårt sitt liv. Jeg tok meg stort sett av barnet vårt alene. i fjord jul var han utro og det som var. Så dette er ekstra vanskelig for meg..

Jeg tror nåp at han er begynt å drikke igjen med de "fantastisk" gode vennen sine og har ingen planer om å komme hjem.. Enda jeg ga han klar beskjed om å komme med en gang visst han fortsatt ville ha familie.

overreagerer jeg? Hva hadde dere gjort i denne situasjonen? Er så møkk lei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden dere har den historien dere har (fyll, mangel på respekt og utrsokap), lurer jeg på hvorfor du tror at denne mannen skal forandre seg, og hvorfor du velger å få flere barn under nevnte omstendigheter.

Du overreagerer ikke, jeg hadde vært like lei som deg og forlatt ham forlengst!

Skrevet

Jeg skjønner at de fleste vil tenke slik. Hvorfor få flere barn med han da.. Men når en tror en elsker en person og ikke klarer seg uten han så er det ikke så lett, han hadde en veldig god periode elnge og fikk meg igjen til å tro at han var en ny mann. Han kan være veldig manipulerende og jeg har et veldig stort ønske om "kjerne familien". Som jeg forstår at jeg mest sansylig aldri kommer til å få med han..

Vet at jeg mest sansylig har drete meg ut ved å få et barn til med han..

Hi

Skrevet

Men likevel så får du flere og flere barn med denne mannen...

Skrevet

Gi han så ørene flagrer når han kommer hjem!!! Gi han inn i klartekst at nå er det faktisk nok og at han ikke kan oppføres seg som en guttunge når han har gravid kone og barn.

Har du mulighet til og reise bort noen dager?? Evt til dine foreldre, veninner eller annen familie?? I såfall burde du gjøre det sånn at han får seg en liten oppvekker. Det er ikke greit at han oppfører seg slikt mot deg i vertfall ikke når han allerde har vært utro og du ikke stoler 100% på han.

Og om han ikke skjerper seg så bør du vudere og gå i fra han. Ikke noe særlig og være i et forhold hvor du ikke kan stole på parneren eller får respekt!!

Skrevet

Blir så provosert av sånne mannfolk!! Hvis HAN har vært utro mot deg før, så har han bare med å oppføre seg og gjøre ALT HAN KAN for at du skal ha d godt og stole på ham. IDIOT! aaaargg!

Men du bør sette litt grenser. Du tjener inenting på å la han "slippe unna", tvert imot. Han vet at han kan snurre deg rundt lillefingern, og det må du få slutt på! Flytt ut noen dager, og verr iskald! Jeg skal love deg at damer som sutrer og gråter IKKE er noe mannfolk vil ha. Men hvis du deriomt spiller kald og bestem, så skal jeg love deg at han kommer krypende. MEN ikke ta ham tilbake lett som ingenting. Han skal selv innse sine feil, og rette opp i dette.

Lykke til!

Skrevet

Ta en tur til familieværnkontoret, de kan nok gi dere begge gode råd.

Skrevet

lykke til hi...

dette er ikke greit av din mann....men det vet jo også du.... ta vare på deg selv, og dine barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...