Gå til innhold

To tette svangerskap..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg kjenner lite til magesmerter og murringer i forhold til hvordan jeg husker det forløp seg i begynnelsen forrige gang. Nå er jeg riktignok bare ca. 5 uker på vei, men mener jeg hadde mye vondt i magen sist. Var tidlig sykemeldt pga det, og ikke minst bekymret.

Nå tenker jeg ikke så mye over det, og prøver å bekymre meg minimalt, selv om jeg opplevde en akutt exu for bare 3 mnd siden.

Så tenker jeg, kanskje jeg kjenner lite "voksesmerter" siden det bare er 13 mnd siden forrige fødsel?

Hva med dere andre som er gravid igjen kort tid etter forrigemann? Kjenner dere masse murringer?

For øvrig har jeg masse andre symptomer da;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

min sønn er 11 mnd, Har nesten ikke hatt noe smerter denne gangen jeg heller, kun noen bølger med kraftige menssmerter. Sist var det sikking og verking og gjorde ganske vondt til tider. Har forresten like stor mage nå 8 uker på vei som jeg hadde da jeg var ca 4mnd sist!!

Skrevet

Med mine 2 første ble jeg gravid da nr 1 var 11 mnd.

Jeg hadde et svangerskap nr 2 som var HELT fantastisk iforhold til det første. Alt var mye bedre, mindre ondt alle veier,mindre kvalme, mindre vektøkning, mindre vann i kroppen. Jeg følte meg på topp, og hadde ikke så ondt i bekkenet som med nr 1.

En skulle jo tro at en ble mye mere sliten med en 1 åring en måtte løpe etter hele tiden,men slik var det ikke hos meg.

Det eneste jeg hadde mere av med nr 2 var kynnere, spesielt på slutten av svangerskapet.Og som Williams mamma over her sier så ble jeg mye større tidligere med nr 2 enn med nr 1.

Skrevet

Jeg føler at jeg har mye mer vondter denne gangen enn forrige gang jeg. Men kansje jeg bare ikke husker;). Selv om det ikke er så lenge siden sist.hehe. Glemmer fort;)

Men dette er nok veldig forskjellig tror jeg. Jeg kjente ikke noe særlig når jeg var bare 5 uker på vei. En bekymrer seg alltid for noe men det går nok fint skal du se:)

Lykke til med svangerskapet:=)

Skrevet

Ja, jeg håper at det er noe i det:) Sånn logisk sett i hodet mitt så tror jeg at svangerskap nr. 2 er ei mindre påkjenning hvis man nettopp har vært igjennom det. Så får håpe teorien min stemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...