cethy23 Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 må bare få ut litt frustrasjon... mannen min har med sønnen min på ferie.. skulle komme med fly i dag.. ringer nå og forteller at han er for full til å dra hjem..! sitter bare her og griner.. vil ha hjem gutten min nå!!!!!!!!!!!!!!! er så redd noe skal skje han.
Arw1 fikk juli-jente:-) Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Uff, hvor er de henne da, og hvor gammel er gutten din? Hadde det vært meg hadde jeg ringt barnevern og politi, kan jo ikke få lov til å ha ansvar for ett barn når han drikker seg full og ikke kan passe gutten!
cethy23 Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2010 mannen er ikke sammen gutten nå.. gutten er hos besteforeldre som bor der.. så de drøyer å dra siden de ikke har sovet osv.. har sitti her en uke og venta på gutten min..1,5 år og er i frankrike..
Arw1 fikk juli-jente:-) Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Å, stakkars deg! Var jo et stykke vekke også da, kan liksom ikke bare dra og hente gutten selv heller. føler med deg, må være grusomt å sitte og vente på han. Når han kommer hjem med han må du ihvertfall gi han klar beskjd om at han ikke kan få ta han med seg på flere turer alene, hadde jeg gjort iallfall. Ønsker deg lykke til og håper du snart har gutten din trygt hjemme igjen.
iok med sønn <3 Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Fy søren! Sjønner at du er fortvilet! Jeg hadde ikke vært særlig blid på mannen min når han kom hjem vertfall! Det bør ikke bli flere turer på de alene nei! Håper gutten din snart kommer hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå