Gå til innhold

Da virker det faktisk som om vi har bestemt oss, og lillegutt i magen går nå under navnet........:

Anbefalte innlegg

Anton - Elias :)) hehe... virker nok som det er det vi ender opp med, har begynt og bruke navnet på ham begge to nå, lillesøster er heeelt enig og jeg har allerede begynt og se for meg en nyfødt lubben liten Anton :) hehe... men skulle det være heltskjærings når han kommer så har vi både Jacob, Alfred og Ola på lager, så da gjelder det bare og finne mellomnavn :))

Godt Nyttår Jenter :)

Fortsetter under...

Kjempefint, men så vidt jeg har forstått bruker dere bare Liva på eldstemann, og da blir det feil å skrive bindestrek, så jeg ville droppet bindestreken. Siden det ikke er noe klassisk kombinasjon (alla Per Kristian og Ole Jørgen f.eks) ville jeg droppet bindestrek, mange vil nok bare si Anton uansett. Anton Elias er mye finere enn Anton-Elias på papiret.

Annonse

Takk for det :) vi prøver og bruke begge navnene på Tulla, så har bindestrek på henne, men er ikke helt sikre på om vi skal ha det på lille gutt :) men er enig i at det ser finere ut på papiret uten :) tusen takk for innspill :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...