malin_lotta Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 ikm var 1 januar, men mensen kom på søndag,ei uke før tidlig..lurer på hvorfor.. den er alltid presis på timen. har hatt småblødninger, i løpet av syklusen, og masse smerter!!!!!!!!! hadde så menssmerter i går at jeg nesten ringt legevakta, lå på badegulve å grein..minte meg om fødselsmertre..huff.. har vært til gyn t legen..venter på svar på prøver. men skal ringe legn etter nyttår,og kreve en sjekk med ul. for alt er ikke som det skal være..stinker nå hælv neante åg.. blir aldri gravid likevel jeg:(((((( er så redd hva som feile..enda mere bekrymra når mensen plutselig ureg.. vært presis i 1 år...
tregosten Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Hei! Det hørtes jo ikke noe særlig godt ut. Visst du ikke har sånne smerter til vanlig når du har mensen så må du få sjekka det fortest mulig. Ikke for å skremme deg, men når en vil ha barn så er det jo sånne ting man er redd for. Har kjempe smerter hver gang jeg har mens!! Helt jævlig! Klarer ikke stå på beina. Jeg har ikke barn så du er ikke alene. At mensen plutselig blir uregelmessig er sånt som kan skje innimellom uten at det er noe som helst galt. Det bare skjer liksom av en eller annen grunn. Håper du får fort svar på prøvene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå