Collet :) Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Hei dere! Jeg VET at dette varierer, men ca. hva slags sko str. hadde deres gutter når de var 1 år, eller 12 til 15 mnd.?? Jeg har så lyst til å kjøpe sko (joggesko, sommer) på salg!! Kjøper heller litt større enn for små, men vil vite sånn ca. hva guttene deres hadde på den tiden. Han er ennå bare 10 mnd. og har str. 20 ca. nå... MYE større ben enn storesøstera, men alle jeg har pratet med sier at guttene har større ben enn jentene..
Ksenia & Anjem Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Før han kunne gå brukte jeg kun Stonz Booties. www.stonz.no Har du sett disse? veldig fine..Ellers vil jeg tippe ca 21-22
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Guten vår fekk sine første sko ved 12 mnd. Det var str. 21. Ved 15 mnd måtte han opp i 22.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Han fikk sine første sko når han var 12mnd, fikk da str20. 2 mnd etter når vi skulle ha vintersko måtte han ha 23. Begge i samme merke. Eldstefrøkna her har forøvrig vokst 4 str. på 1 sesong så sko tør jeg ikke handle i forkant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå