Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om dette er rett forum, men håpe noen kan ta seg tid til å svare allikevell.

Jeg er gravid i uke 6+6 og dette er min første graviditet. Jeg vet derfor veldig lite om hva som skjer med kroppen min og jeg finner det hele skremmende til tider. Jeg er veldig redd for å miste den lille. Helt fra starten av har jeg vært kvalm til forskjellige tider gjennom dagen og hatt veldig ømme bryster. I går da jeg la meg var brystene plutslig helt normale og det er de fortsatt, altså ikke ømme i det hele tatt. Jeg har ikke blødd noe, men jeg har lest om at barnet kan dø uten å komme ut. Jeg lurer derfor på om det er en mulighet for at det er dette som har skjedd eller om det er naturlig at graviditets symptomene plutselig forsvinner slik.

På fohånd takk for svar!:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141197395-bekymret-f%C3%B8rstegangsgravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil anbefale deg å bestille ul med privat gynekolog. Siden du er såpass langt på vei skal hjertet slå nå, så da kan du få se spiren din og bli beroliget. Selv hadde jeg 8 ul i min graviditet for jeg var så bekymret. Alt gikk bra med meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...