Steinsdottir Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Vi har etter over 3 år endelig klart det, gravid!! Først noen runder hos fastlege, så lokalsykehus, etter mange undersøkelser og tabletter ble vi sendt til Rikshospitalet. Der ble jeg satt opp på drilling av eggstokker.. ca 1,5 mnd etter operasjonen, GRAVID Ikke til å tro.. men 8 uker på vei! Trodde aldri det skulle bli vår tur, men nå har jeg mest lyst til å rope det ut.. Godt nytt år alle sammen!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Så fantastisk!!! Gratulerer såååå mye!!! Vi har også prøvd i 3 år, så at dere har klart det nå gir meg masse håp:) Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Gratulerer masse! Alltid kjekt å lese om slitere som blir gravid. Vi brukte 4 år på å lage vår lille datter :-)
Steinsdottir Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2010 Ja, det er utrolig at der virkelig har skjedd, når håper vi at alt står bra til når jeg skal på tidlig ultralyd 12. januar Den operasjonen jeg fikk på rikshospitalet, drilling av eggstokker, den gjorde susen!! Så hvis dere sliter med PCOS utseende eggstokker.. så hør med legen om det er en mulighet! Ja, det gjør vondt, men man frigjør mye mer østrogen.. å da skjer det mirakler Lykke til videre dere også
Gjest Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Gratulerer så mye! Brukte nesten fire år selv Så det føles godt å endelig innse at en er gravid. En epoke er over. Jeg var på første UL i dag, er 8+1, det var veldig kjekt å se det lille hjertet slå
Steinsdottir Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2010 Gratulerer Så koselig at vi bare blir fler og fler "slitere" som endelig får det til 4 år er lang ventetid.. Det har ikke gått helt opp for meg ennå, men skal på UL på tirsdag, er ca 10 uker! Så det blir spennende!!!! Lykke til
Ster IL Skrevet 24. januar 2010 #7 Skrevet 24. januar 2010 Gratulerer! Selv kom gutten min etter 12 år, han er nå 4 år, og storebror til tvillinger på snart 4 mnd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå