Nufsa Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Jeg pleier ikke å ha nyttårsforsetter, de går så ofte i vasken uansett......MEN i år har jeg ett likevel, og det skal ikke gå i vasken! Jeg SKAL bli gravid i 2010 altså!! Har gått rundt og vært litt trist siden jeg fikk TR den 28. des nøyaktig på dagen et år etter at jeg sluttet på p-pillene. Har tulla med laaaaange sykluser, så prøver å trøste meg med at vi kun har hatt en 5-6 reelle sjanser. Ser heldigvis ut som syklusene er i ferd med å bli kortere. Har hatt den korteste til nå på 28 dager, kanskje jeg er i ferd med å bli normal? Legen sa jo at det kunne ta et år før systemet var i orden igjen etter mange år på pilla...... Hmmmm, men klarer ikke helt å la vær å være trist heller. Ønsker meg så inderlig barn, og det bare "popper" ut unger overalt i vennektrets og familie. Har aldri opplevd makan til babyboom! Får tårer i øynene bare jeg ser en stor mage, en liten baby eller noen veldig søte babyklær, snufs:-( Jeg krysser fingrene, jeg og prøver å holde motet oppe. Ønsker alle sammen her inne LYKKE til med babyproduksjonen i 2010. Håper det ikke er så mange igjen av oss her inne neste nyttår! GODT NYTTÅR:-)
Gjest Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 heisann! jeg kenner mg så godt igjen i det du skriver. i oktober i 2009 hadde vi prøvd i 1 år... er fortsatt prøver, men kjenner at jeg har fått bearbeidet mye i den tiden vi har prøvd å bli gravid... så nå føler jeg meg mye lettere enn på mange år!! selv om jeg ikke er gravid... poenget mitt er at det kommer noe godt ut av ventingen også, selv om det er tøfft når det står på. De sier jo at et er lettere å bli gravid hvis ma ikketenker så mye på det, så det skal være mitt nyttårsforsett!! å skru av hjernen!! Men kjære deg. Neste gang du blir trist fordi du ser noen gravide, eller babyer, ta deg tid, gå hjem, gråt en skvett, og tenk over (virkelig vær ærlig med deg selv) HVorfor blir du så lei deg av det? Vet du- min søster ble gravid, og fortalte det på selveste julaften... jeg ble så lei meg, så jula var ikke så fin som jeg hadde håpet, men da jeg kom hjem, spurte jeg meg hvorfor jeg ble lei meg for å bli tante... og kom frem til at : da vil søsteren min få all oppmerksomhet fra mamma igjn... det plaget meg faktisk mer enn at jeg ikke var gravid ennå... så mitt poeng med å fortelle dette, er at man blir bedre kjent med seg selv når man strever etter noe... og det forbereder deg på mammarollen. Babyen kommer inn i magen din bare det blir den rette måneden, og du er klar for å få barn! Lykke til da!!
Nufsa Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2010 Du har jo helt rett :-) Du har den rette innstillingen, får prøve å ha den jeg også. Lykke til til deg også i 2010!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå