Gå til innhold

Metallsmaken er tilbake munnen!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg har visst både savnet og ikke savnet den! :)

Jeg testet positivt i dag morges! Vært uten prevensjon siden juni09, dette er første pp med akupunktur for meg. og det ser ut til å ha gjort susen!

Sender masse babystøv *******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

og mange ønsker om et godt nytt og fruktbart år! Sees på 1.tri!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! Tar til meg alt babystøv du måtte sende jeg! :) :)

Lykke til med svangerskapet!

Skrevet

gratulerer såååååååååååå mye:-)!!!!! ja da sees vi inne på 1 tri:-))

Skrevet

Gratulerer så masse du også Nanna32!!! Dette blir et kongeår!

Babystøv kan taes grådig ja! :)

Jeg har menstermin 11.9.2010. Men det er vel sannsynlig at den blir endret, slik som med førstemann!

Kjenner jeg har litt angsten for å etablere med inne på 1. tri da... :) Selvom jeg ikke har opplevd å miste, blø eller noe, så er jo bekymringen der konstant! :)

Stor klem!

Skrevet

ja dette blir et kongeår ja!!! det er over 10 år siden sist jeg gikk gravid,så bekymringene er der.har ikke kommet meg til 1 tri enda,men tenkte å vente til en annen dag.

det er jo så ufattelig rart at jeg er gravid.jeg-liksom??? hehe.

manstermin er 13-14 sept til meg ,men det blir vel flyttet på her også:-))

vi får følge med hverandre litt nå da,det blir koselig det:-))

stooor nyttårsklem:-))

Skrevet

Gratulere så mye. Så flott måte å starte det nye året på;))

Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet.Måtte alt gå bra!!!

Godt nytt år.

Varm klem fra meg

Skrevet

Tusen takk alle sammen!

Gleder meg til og følges videre Nanna32!!! :)

Plutselig ble visst jeg sjåfør ikveld! Haha!

Klem

Skrevet

Gratulere så masse begge to! Jeg testet positivt på juleaften, så sniktitter også litt inne på 1. tri, føler meg litt for "ny" der enda, men kom inn på terminklubben for september, der er vi alle nye:)

er også sjåfør i kveld, litt vanskelig synes jeg, får noen spm om hvorfor... Nå har jeg uansett dratt hjem med veslegutten min, kunne bare gi opp å legge han i en fremmed seng. Så her er jeg, på nyttårsaften...

Skrevet

God morgen, og tusen takk!

Vi hadde en urolig liten snuppe i går kveld. Sovnet heldigvis til slutt godt da vi kom hjem! :)

sees på septemberklubben!

Klem!

Skrevet

Så fanrtastisk! :D Selv om metallsmaken kan være slitsom til tider ;)

Men når en sårt ønsker å bli gravid, så spiller det ingen rolle - for barnet sin skyld er alle symptomer velkommen! :D Regner med å spy en del selv, men det gjør ingenting, bare jeg kan få oppleve å bli mamma igjen! :D

Hurra for deg! :D

Skrevet

Denne metallsmaken... Er den der hele tiden, eller er det når dere spiser/drikker?

Skrevet

Gratulerer kmne+ida+spire!!!!!!!

Når begynte du å merke metallsmaken?

Jeg har ca 6 dager igjen til IKM - og har kjent litt metallsmak i munnen de 2-3 siste dagene - det virker som om det kommer og går litt...

Spent på om jeg også følger etter om 1 ukes tid :)

Lykke til da, håper at alt går bra!!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...