Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ane og Matias blir storesøsken - gutt eller jente, det vet ikke vi, og dermed dobbelt navnetrøbbel -hva skal barnet hete????

Tar veldig gjerne imot forslag til enkle, greie, navn. Helst ikke med Æ Ø Å, men hvem vet..

Vi er HELT blank. Finner virkelig ikke navn. Har trålet disse sidene opp og ned etter tips fra andres innlegg, men....

Far liker forøvrig Tea, jeg liker Live, men vi bør jo enes om et navn ;-)

Guttenavn har vi ingen ide om! Liker begge Mats, men det kommer jo av navnet Matias og det blir vel litt rart da....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141196892-ane-og-mathias/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mats er kult, men blir for likt Mathias, ja. Live er kjempefint og passer godt. Thea er også fint, men det bør skrives slik.

Forslag, hmm...

Thale

Liva

Oda

Nora

Eline

Kaja

Vilde

Silje

Ebba

Klara

Herman

Fredrik

Johan

Lars

Erik

Edvard

Oskar

Philip

Emil

Kasper

Nikolai

Nei, ska´kke være lett!

Tusen takk for forslag!!

Oda, Kaja og VIlde er nydelige navn, men desverre er det navn på barn i omgangskretsen vår. Samme med Oskar, Emil, Kasper, Johan og Nikolai.

Nora er jo valdig fint da, det synes faktisk pappan også, kanskje litt populært om dagen, men.... Klara er tøfft, men det er det bare meg som mener. Liker Vera også, men det mener Matias høres ut som navn på ei ku. Vanskalig å gjøre alle til lags :-)

Blir fortsatt valdig glad for innspill :-)

Annonse

Hva med Tuva hvis det blir jente? Blir jo på en måte litt blanding av Thea og Live som dere liker. Jeg syns det er nydelig :-)

Når det gjelder guttenavn syns jeg Kasper er kjempe fint og passer bra til søsknene, men forstår det sånn at det er "opptatt".

Annonse

Tuva er helt klart en av de fineste navnene jeg vet om, og ville utvilsomt ha brukt det, men niesen min heter Tuva så det er desverre også opptatt.

Kjedelig at alle favoritter er "tatt"

Tror vi heller mot Tea, Live eller Nora ... Kanskje.. Men gutt, jammen ikke lett :-)

huff.. er ikke lett dette med navn! Slet veldig forrige gang..

Men har en jente som heter Thea Emilie (bruker bare Thea) og er veldig fornøgd med det! :)

Jeg liker Oliver, Elias, Leon, Simen, Jonas og Jakob :)

jentenavn: Maria, Anna, Ida, Vilde og Olea :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...