Lille diamant Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Nå skal jeg prøve bidronninggele og wild yam noen sykluser, og visst vi ikke har blitt gravide innen April, så skal jeg prøve akupunktur igjen Har også kjøpt kosttilskudd til samboeren, som inneholder sink og c-vitamin..leste at det var positivt under prøvingen hehe Så har jeg planer om å tenke litt mindre baby, og heller fokusere på å være sunnere og mer aktiv. Satser på at det også kan hjelpe! Ønsker dere ett godt nytt fruktbart år, så snakkes vi i 2010!! Klem
Sesilia Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Slenger meg på forsettet om å ikke tenke for mye på baby - heller være sunnere og mer aktiv! Kanskje få mannen på noen sinktabletter Håper vi får et fruktbart år!
Puppen og lillemor Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 hei igjen Lille diamant! Godt nyttår! Hatt en bra jul? Din plan for 2010 ligner veldig på min.. har brukt bidronninggele og wild yam denne perioden (tok siste dose wild yam i går - ikm fredag uke 1). har også begynt med akupunktur!! I tillegg blir det vel å prøve å trene et par dager i uka + kutte litt ned på snopet! Satser på at denne oppskriften funker!
Lille diamant Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2010 Hehe..ja har funnet ut at jeg tenker alt for mye på eggløsning og testing..er ikke rart man går rundt seg selv enkelte dager så nå har jeg begynt å trene, og har store planer om å ha en sunnere livstil fremover. Samboeren var ikkje kjempe begeistret for at han "måtte" begynne å ta kosttillskudd, men han skulle nå gjøre ett forsøk siden jeg var så overtalende
Lille diamant Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2010 Hei hei godt nyttår ja! Har kost meg masse i julen, med både mat og drikke. Så må si at det var en vellykket feiring ;O) du da, gikk det greit på julaften eller?? hihi.. Har virkelig en god følelse for dette året altså..så håper det er noe i den følelsen som stemmer Men min størrste last er ikke snopet faktisk, men kaffi :S drikker nok 4-5 kopper til dagen, så må nok gå ned til 2-3 ihvertfall... Igår og idag har jeg fått positiv eggløsningstester, idag er testtreken kjempe sterk faktisk, så da er nok eggløsningen rett rundt hjørnet! Det dumme er bare at samboeren kommer noen dager for sent til å rekke det denne gangen, men satser på at vi treffer EL i slutten av januar da Er forresten kjempe kvalm idag..og det er typsik EL-symptom for meg! Når har dere ikm jenter? Jeg har 16.januar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå