nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 hei jenter:-) for akkurat 20 min siden testet jeg positivt!!! i 8 pp gikk det:-) trodde det ikke med det samme,men det blåe krysset på CB+ kom med engang og ble bare sterkere:-) symptomer: har hatt en slags "svie" over skambenet i 3 dager nå,og følt meg opphovnet på et vis.magen er rett og slett diger.hehe kjempeoppblåst ja:-D er tidvis småkvalm og har følt meg småsyk,sånn som man er rett før man blir skikkelig syk. håper mange av dere følger med over til 1 tri i de neste dagene!!! jeg kommer til å holde til her mye jeg da.dere er så hyggelige:-) sender dere masse med babystøv¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Utrolig hyggelig og høre kjære deg, masse gratulasjoner med graviditeten og lykke til videre i svangerskapet:)) Godt Nytt år:)
Gjest Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Gratulerer !!! Kos deg masse med magen din ) *samler babystøv*
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Gratulerer så masse:-) Det var kjekt å lese:-)
Carina har to små gull Skrevet 31. desember 2009 #5 Skrevet 31. desember 2009 Så artig å lese Gratulerer så kjempe masse med spira og kjempe masse lykke til i svangerskapet Nyt den voksende magen
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 31. desember 2009 tusen takk til alle dere:-) snart baby: leste innlegget ditt og at dere har prøvd i 2!år,håper for deres skyld at Dubai-turen gjør susen:-) jeg går bare rundt meg selv her nå og har ingen å snakke med,så istedet for å svare på innlegget ditt gikk jeg ut for å smile fra meg litt.mannen er på jobb så han vet ingenting før i ettermiddag. vet at mange av dere har både mistet og prøvd lengre enn meg,jeg krysser fingrene for at de fleste tester positivt i neste ikm:-) da innvaderer vi på 1 tri.hehe ønsker dere et riktig GODT OG FRUKTBART NYTTÅR:-))
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 31. desember 2009 #7 Skrevet 31. desember 2009 Gratulerer såååå mye!!!! Kos deg med den lille spiren og nyt svangerskapet - både med og uten symptomer, hehe ))) Stooooor klem fra
Lille diamant Skrevet 31. desember 2009 #8 Skrevet 31. desember 2009 Gratulerer!!! For en flott overraskelse på den siste dagen i året Masse lykke til i svangerskapet!!
kmne+ida+sara Skrevet 31. desember 2009 #9 Skrevet 31. desember 2009 Jippi!!! Og gratulerer så masse med årets overraskelse!!! Da snakkes vi inne på 1.tri - jeg testet også positivt idag!
Millies Skrevet 31. desember 2009 #10 Skrevet 31. desember 2009 Må inn og gratulere deg her også;-) GRATULERER SÅÅÅÅÅ MYE!! Dette fortjener du virkelig!!! Ble så glad på dine vegne nå!!! :-) Velter meg rundt i babystøvet du sendte!!
Alba44 Skrevet 31. desember 2009 #11 Skrevet 31. desember 2009 Gratulerer så mye!!! Kooos deg med den voksende magen og lykke til med svangerskapet!! ;o))
Gjest Skrevet 31. desember 2009 #12 Skrevet 31. desember 2009 Gratulere så mye nanna 32. Så flott måte å starte det nye året. Måtte alt gå bra!!! Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet;))) Riktig godt nytt år. Varm klem fra meg
tregosten Skrevet 31. desember 2009 #14 Skrevet 31. desember 2009 Jippi!! :-D Blir så glad hver gang noen tester positivt! Gir meg håp! :-D Ha et kjempe fantastisk nytt år!!!!!!!!!!!! Og ikke minst GRATULERE! :-)))))))
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #15 Skrevet 1. januar 2010 tusen takk alle sammen:-) holder til her enda en stund jeg.trives så godt her hos dere snille jenter:-) dessuten håper jeg jo at de fleste tester positivt nå snart.mange med ikm nå. krysser fingrene for dere alle sammen:-))
villmusa Skrevet 1. januar 2010 #16 Skrevet 1. januar 2010 Sende over tonnevis av gratulasjona :-D Så herlig at du går gravid inn i det nye året. Lykke til videre med svangerskapet
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 1. januar 2010 #17 Skrevet 1. januar 2010 WEEEEEEEEEEEEEE:)))))))))))))))))))))) Gratuleeeeeeeeeereeeeeeeeeeeeeeeeeer:))))))))))))))) Da er det bare en uke mellom oss! Skal bli kjekt å holde følge med deg ut i 2010 og september:) Kos deg med magen, det er en herlig tid du har i møte!
Sesilia Skrevet 1. januar 2010 #18 Skrevet 1. januar 2010 Gratulerer!! For en nyttårsgave! Håper flere av oss er like heldige snart!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #19 Skrevet 1. januar 2010 Maddemor: takk:-) så artig da,at det er bare ei uke som skiller menstermin vår:-) da får vi jo følge med hverandre utover da:-)) har ikke kommet meg inne på 1 tri enda jeg.trives så godt her,men kommer vel inn der og på sept-.klubben snart:-)) Sesilia:ja,jeg er jo her inne enda jeg,for jeg vet det er mange som har ikm nå i starten på januar,og håper på mange som kan følge over til 1 tri:-)) lykke til med testingen,jeg krysser fingrene for fullt jeg:-)
Bumblebeee Skrevet 1. januar 2010 #20 Skrevet 1. januar 2010 Gratulerer så mye!! For en deilig måte å starte det nye året på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå