Gå til innhold

Erfaring med cb fertilitetsmonitor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på 12. dagen med status høy fertilitet på monitoren.. Blir litt frustert. Har elslim og kjenner hele tiden at det er noe på gang, men den dingsen viser meg jo ikke det jeg vil se.

Noen som har erfaring med denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal til på min 3.syklus med denne. Litt mas, men veldig praktisk!!

1.syklus jeg prøvde hadde jeg 19 dager med høy, og ingen max, dette er visst ganske vanlig i 1. syklus man bruker den. Vet at jeg hadde EL på ca dag 15, men som sagt, bare høy. Ble litt lei da ja..

MEN på syklus nr.2 var d andre boller... :))

Begynte å teste på dag 8, høy på 12 og max på 14+15. Så nå skal jeg til på syklus 3. Syns den fungerer fint jeg :)

Skrevet

Så det er vanlig at den ikke går helt til max første syklusen man bruker den, selv om man har eggløsning? Jeg vet jeg har, tatt blodprøver og sjekka... Blir så innmari oppgitt, for da aner jeg ikke hvor lang syklus jeg har denne runden. Vanligvis har eg mellom 28 og 33 dager, og da vet jeg at jeg har eggløsning 14 dager før mens. Så nå tenker jeg liksom at jeg vet at mens kommer ( eller ikke kommer ) 14 dager etter at den viser max, og når den enda ikke har vist det så tenkte jeg at pokker så lang syklus jeg får nå da.. Men men, kanskje jeg bare skal ta det med ro da. Vi har hatt sex annenhver dag siden den ble høy (minus to dager hvor min kjære var syk).

Det står i bruksanvisningen at det er sjelden at den ikke viser max, men da ble jeg litt betrygget av at du også hadde det sånn. Takk for svar:)

Skrevet

Forresten, hvordan visste du at du hadde el på dag 15 første syklusen du brukte den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...