Gjest Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Vel, så ble jeg ikke gravid i 2009.... Negativ test idag og kraftige murringer... (IKM idag ja) Begynner å bli lei nå, og har iallefall lite lyst å feire noe idag.. (I januar "feirer" vi 2 års jubileum for prøving...) *syte, syte, syte, snufs* etc, etc SÅ må man se fremover... 2010 ER året !!! Jeg har blitt gravid 2 ganger i løpet av desse to årene, men mistet i MA i uke 8-9 begge gangene. SÅ jeg blir sikkert snart gravid igjen Og denne gangen går d bra !! Har både Crinone og Albyl-E klar... Vi skal til Dubai i februar (HURRA!!), og da hadde jeg vært 8-9 uker på vei dersom jeg var gravid nå... D hadde kanskje blitt svært stressende.. Nå blir d ikke prøving før i februar (takket være Nordsjøen..), uka etter Dubai. Så da regner jeg nesten bare med at sol, varme og kjæresteferie fikser et perfekt egg.. ) Så vil jeg komme med et lite tips; EFAMOL !!!! (nattlysolje) Jeg har hatt litt lange sykluser, riktignok "bare" 32 dager siste årene og med "ekle" mensturasjoner; brunt slim i 2-4 dager før, rødt blod iblandet litt brunt i ca 1 ettermiddag, så brunt slim i 2-4 dager til. Kvalm og vondt i hodet i tillegg. Etter 2-3 mnd på Efamol har jeg nå 29 dagers syklus, og den dagen begynner jeg på rødt, fint blod. Har rødt blod i 2-3 dager, så litt brun-beige i ca 2 dager etterpå. Bare litt "skikkelige" murringer i forkant. I tillegg har hud og hår blitt mye finere ) Anbefalt !! Så til slutt; Et riktig Godt Nytt År til alle sammen !! Måtte vi alle bli gravide (tidlig) i 2010... *nyttårsklem*
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Åååh!! Nytt tips!! Nattlysolje ja..hm. Prøve det etter nyttår og da!! Ble ikke gravid i 2009 jeg heller..var ganske bombesikker på at jeg i det minste skulle klart å bli gravid innen i dag!!! Neida..jaja! Ikke no å gjør med det! Men har spist så mange sure epler i år, at jeg gidder ikke spise flere....urk.. Sukk...da var det nytt år med prøving! Bryllup som skal planlegges! Jobb som må fås! Dette blir et travelt år! Men...jeg vet jeg får tilbringe dets opp og nedturer med min elskede, så da klarer jeg alt!!!!! Måtte du iiindelig bli gravid snart, snart baby?? !!!!!!! Så kan jeg dilte etter litt etterpå *nyttårsklem tilbake!!* Og ikke takk til det gamle prøveåret!!! Godt nytt prøveår isteden!!!
Gjest Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Tusen takk og d samme til deg, Drømme stress-less !! Jeg er SIKKER på at vi sitter der med to av verdens vakreste babyer litt ut på høsten i 2010 !! *gleeeeeder meg!* )
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Føyer meg inn i rekken her over ønsker for det nye året vi har fremfor oss:)) Legger bak med 2009 med alt det førte med seg, mistet i februar en liten gutt i uke 19, ble raskt gravid igjen men fant aldri hjerteaktivitet så det ble en MA i slutten av mai. Uke 9-10. Hatt blodpropper i ben, pluss begge lunger, derfor døde den lille gutten vår...... Brukt Pergo utover høsten, og kommer tt nå blir det en trippel kur i januar...... Ønsker alle dere herlige damer her inne at våre største håp og drømmer oppfylles imløpet av året vi har framfor oss:) Glad i dere alle.....''' Godt Nytt Baby år:) Klem fra meg
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 31. desember 2009 #5 Skrevet 31. desember 2009 Heisann Jeg også føyer meg inn i rekken her Har blitt gravid 3 ganger i 2009, første gang mistet jeg tvillinger i MA i uke 12 (7.mars -09), deretter ble jeg gravid igjen og mistet en spire i MA i uke 10 (30.mai -09). Så begynte jeg på dobbel pergo i juli. I august testet jeg svakt positivt i over 1 uke før TR kom 5 dager på overtid - kraftig, brått og brutalt - tror det var en SA Pausemåned i september. Tredje og siste doble pergokur i oktober. Ny pausemåned i november og desember. Er på syklusdag 22 i dag og håper jo selvsagt på positiv test om 1 ukes tid - håper 2010 blir året!!!! Ha en strålende fin dag i dag og ha ett riktig fruktbart og godt nytt år!!!! Klem fra
Gjest Skrevet 31. desember 2009 #6 Skrevet 31. desember 2009 Vet dere hva..??.. Vi har tilsammen opplevd så mye dritt siste årene at d kan KUN bli bedre !! Åh, som jeg gleder meg til alle kan fortelle at spiren sitter.. ) *klemmer*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå