lecoco Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 2009 har vært svært hardt år, med mye smerte, uro og uvisshet for fremtiden. Kan noen se om 2010 vil bli et bedre år for meg? Født 110476
K@ri @nita Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Hei hei! Du virker så sliten nå, Det har virkelig vært tung for deg i perioder, men du står på videre, henter stadig reservekrefter på kistebunnen. Det roer seg litt utover i 2010. Jevner seg ut, men det tar enda litt tid. I april/mai oppdager du at ting er litt bedre. Men det virker som om dette kommer til å følge dere litt utover, men det roer seg. Du er av typen som tar på deg alt ansvar selv. Men jeg tror du gjør lurt i å slippe taket litt. Du må dele litt av byrden. Slakke litt på strikken, om du forstår. Jeg vet du føler at du mister oversikten litt, og tror at ting går galt om du ikke ordner opp selv. Men jeg tror det er lurt og tenke litt "pytt sann" det ordner seg likevel. Gi litt av ansvaret ditt over på de rundt deg. Du trenger litt avlastning i hverdagen. Verden går ikke til h*** om du slipper taket litt. Det vil bare gjøre deg godt. Stor god klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå