♥REBECCA♥ Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 den er jo så fin syns jeg:) men spørsmåle er jo om den passer til gutt http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&cPath=2_10_300&products_id=1803
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Emmaljunga Duo Kombi farge 12018 Pro Bordoux hvis noen lurer, for linken fungerer ikke.. Personlig synes jeg Pro Titan er penere og mer stilren, lettere å selge igjen også tenker jeg og enklere å kombinere med andre farger.
♥REBECCA♥ Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2009 http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/538845/offset/8 vogna
Tremo Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Om valget står mellom den bordeaux og Pro Tian til gutt, så ville jeg nok valgt Titan, ja.
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Synes også pro bordeaux er kjempefin. Synes den går greit til gutt, men er kanskje enig i at den er lettere å selge i en mer nøytral farge..
Lykke X 4 Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 Synes ikke den passer så fint til gutt egentlig....men det er min personlige mening Jeg liker best Emmaljunga i fargene sort, grå eller sand (ensfarget). Mer lettmatchet med andre ting.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Hvis du har tenkt denne fargen på vogn og den lyseblå vognposen (med kronene på), så blir det full krasj! Hva har du tenkt her??????????
Stjernas_1988 Skrevet 10. januar 2010 #8 Skrevet 10. januar 2010 Jeg venter gutt jeg oxo og smaboeren min syntes den du vil ha var veldig fin men jeg syntes den ble litt jentete:) Men det er en veldig pen vogn:) men på oss ble det funny rings:) Og vi er stor førnøyde begge to med valg av farge og vogn:) så lykke til med farge velging:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå