Gå til innhold

hva syns dere om vogna,passer den til gutt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emmaljunga Duo Kombi farge 12018 Pro Bordoux hvis noen lurer, for linken fungerer ikke.. Personlig synes jeg Pro Titan er penere og mer stilren, lettere å selge igjen også tenker jeg og enklere å kombinere med andre farger.

Skrevet

Om valget står mellom den bordeaux og Pro Tian til gutt, så ville jeg nok valgt Titan, ja.

Skrevet

Synes også pro bordeaux er kjempefin. Synes den går greit til gutt, men er kanskje enig i at den er lettere å selge i en mer nøytral farge..

Skrevet

Synes ikke den passer så fint til gutt egentlig....men det er min personlige mening ;) Jeg liker best Emmaljunga i fargene sort, grå eller sand (ensfarget). Mer lettmatchet med andre ting.

Skrevet

Hvis du har tenkt denne fargen på vogn og den lyseblå vognposen (med kronene på), så blir det full krasj! Hva har du tenkt her??????????

Skrevet

Jeg venter gutt jeg oxo og smaboeren min syntes den du vil ha var veldig fin men jeg syntes den ble litt jentete:) Men det er en veldig pen vogn:) men på oss ble det funny rings:) Og vi er stor førnøyde begge to med valg av farge og vogn:) så lykke til med farge velging:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...