Gå til innhold

El testing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk de idag (strips fra billige-tester.no), og måtte jo bare prøve for moro skyld jeg da, litt teit sånn... Reagerte litt på at begge strekene var så tydelige.. Riktignok var jo den ene streken litt svakere enn teststreken, men det var jo ikke mye om å gjøre. Skal de være så tilnærmet like hverandre altså..? Skal jo ikke ha tr før søndag 3.1 jeg da, så rart om jeg skulle hatt el 5 dg før tr.. ;-)

Blir strekene sterkere og sterkere, eller er det vanlig å score ganske høyt på lh hormonet hele syklusen, men at det topper seg når man faktisk har el?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LH har man vanligvis litt av i hele syklusen, men rundt EL når det en topp og da skal streken være lik eller sterkere enn kontrollstreken, dersom den er svakere men en synlig strek vil det si at du ikke har EL. PS. dersom EL-testen blir positiv så husk at egget ikke slippes før etter ca 12-36/48 timer etter at testen har blitt positiv. Dersom du tester positivt over flere dager - skal du telle fra den siste dagen du testet positivt...

Noen tester positivt med EL tester når de er gravid da - så siden du har IKM om bare noen dager, så kan det jo faktisk hende at du nå er gravid da :)

Krysser fingrene for deg da og ønsker deg lykke til :)

Hvor lenge har du prøvd?

Skrevet

Ok :-) Da skal den nok være enda sterkere når det er noe på gang, lenge siden jeg har vært i "gamet" nå, så litt rusten i kantene ;-)

Jeg begynte å prøve fpr snart 6 (!!!) år siden, men først nå jeg er under utredning. Var aktiv prøver på egen hånd i ett par år, før jeg ble så sliten av det at jeg tok en pause. Har aldri brukt prev da, så har jo vært litt sånn håpefull hele tiden, men ikke noe spire gett... :-/ Får håpe den sitter med litt hjelp!

Godt nytt år! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...