Gå til innhold

Uke 4+6 å 4 positive tester!;p ul igår..

Jente0411*Høygravid!*

Anbefalte innlegg

var hos legen igår,våkna av anfall med svimmelhet margekvalme..å kunne ikke fatte dette..jeg ringte da lege,dro ned til byen å kjøpte gtest da jeg dagen før hadde fått 2 pos eggløsningstester,å stussa litt på at 2 ble pos rett etter hverandre (5 min ca mellom dorundene) hadde tatt en selv på do,en test hos legen for å bekrefte.. og to idag..alle pos.men igår kveld fikk jeg uutholdelige magesmerter å dro til gyn..der så de kun fortykket slimhinne å væske rundt livmor..men de sa at d så IKKE ut som blod..men enten var jeg rundt 4-5 uker,da vises ikke mer enn d de så å at der var en cyste på en eggstokk som var sprukket-så mest sånn ut..eller så var jeg gravid utenfor livmor..ble redd...idag tok jeg å kjøpte den nye clear blue gtest med ukeindikator..der sto d ganske riktig-etter mine+ul sine funn at jeg er 4-5 uker..mest sannsylig 5uker blank imorgen..så nå er jeg letta,å håper at neste ul om 3 uker viser et bankende hjerte:D

Fortsetter under...

Jeg har opplevd akkurat det samme men for en del år tilbake..viste seg da at jeg var gravid utenfor livmoren og jeg måtte operere det bort da det satt fast på en eggleder. Synes du burde tatt en ultralyd for å bli sikker...jeg fikk det, og var akkurat 5 uker på vei da.,uansett lykke til og håper det ordner seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...