Gå til innhold

ski

nr 2 har nå gutt og jente !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dere redd for å dette på skitur?.... jeg vet ikke om jeg tørr.. redd for nurket i magen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har stått både nedover og bortover og kommer nok med å fortsette med det litt til :) Men dette blir veldig individuelt og opp til hver enkelt å avgjøre tror jeg :)

Lykke til videre uansett :)

Skrevet

Jeg og mannen har investert i nye ski til jul (randonee).. Forventningen er nok at vi skal stille på noen fjellturer.

Så lenge babyen ligger så langt nede i bekkenet som han gjør nå i starten så tar jeg sikte på noen skiturer. Ligger godt beskyttet og jeg tar ingen risikoer.

Kommer nok til å holde meg borte fra alpinanleggene da. Selv om jeg er forsiktig så er det ikke godt å vite hva de andre galningene der kan finne på! :S

Skrevet

... d er sikkert ikke så farlig å ta en rusletur på ski m 4 åringen min... men.... får se hva det blir til...

Skrevet

Rusletur med en 4åring hadde jeg ikke tvilt på engang ;) Men dette måman føle på selv! Man vet aldri, og så har det kanskje litt å si med skiferdigheter og trygghetsfølelse også :)

Jeg er forresten påmeldt til IngaLåmi i mars, så om ikke bekkenløsningen tar meg så blir det bortoverski på meg da. Men kommer veldig an på bekkenløsningen og formen min.. og har funne det lurt å trekke meg fra 30km og heller gå for 15km ;)

Er ikke sikker på om det er gjennomførbart, men er iallefall noe å strekke meg etter :)

Skrevet

Som sagt tidligere er dette noe du må føle på selv. Enda ligger den lille veldig godt beskyttet. Selv gikk jeg rolige turer da jeg var 7 mnd på vei, men jeg tok det med ro og det var myk snø, også løsnet jeg på stavene før de verste unnabakkene:-)

Skrevet

Jeg er 23 uker på vei, og jeg var på langrennstur for 2 dager :) helt herlig å komme seg ut i skogen, og bare nyte vinterværet. Jeg kjenner løypene der veldig godt, og vet når det er lurt å kanskje ta beina fatt istedet for å risikere å falle på nurket. Men det må sies at jeg er trygg på ski, og faller sjeldent ellers. Men telemarkskiene mine lar jeg stå i år, tar ikke sjansen på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...