To skjønne -ble storebrødre :) Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Noen som vet hvor fort det befrukta egget begynner å produsere HCG? Har lest at det er morkaken som frigjør HCG og da antar jeg at det ikke kommer HCG i blodet før en evnt. spire her festet seg? Eller frigjør egget HCG like etter befruktning? Dumt spørsmål kanskje... Men lurer litt på endel ting etter en SA i november. Nå ønsker jeg TR eller at det skal bli midt i januar fort, så jeg kan få en bekreftelse eller avkreftelse om det er en ny liten spire på gang... Midt i januar bør jeg være langt nok på vei til å kunne se noe på UL. Tror egentlig ikke det er noen der, men en vanlig test kan ikke gi svar, fordi den kan være falsk positiv pga HCG fra forrige svangerskap. Rotete dette, men dersom noen vet noe om HCG i blodet, setter jeg pris på svar
lindynatt Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 dette er en tysk link http://www.urbia.de/archiv/forum/th-2183808/Fuer-alle-Fruehtester-HcG-Tabelle.html ES står for eggløsning Så der ser du sånn ca tall for hva man kan finne i blodet x antall d ger etter EL
Musemor med tre søte små Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Du begynner å produsere HCG nesten med en gang etter at egget har festet deg. Egget fester seg ca en uke, 7 dager etter eggløsning, og 3 dager etter det, 4 dager før IKM, kan du tidligst teste positivt med CB. Se pakningsvedlegget. Av erfaring så tester du også positivt med billigstrimlene fra billige-tester når du teste positivt med CB. Lykke til
ღBellღ&gulletღ Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Allerede en uke før mens oppstår hcg i blodet ved graviditet. ca 1 uke senere er det målelig i urin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå